Geir Siem

Diploma AS, Senter for ønh-sykdommer

Øre-nese-halssykdommer

1995

Diploma AS, Senter for ønh-sykdommer Telefonnummer67 90 15 0067 90 15 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Boecksgt. 3 1473 Lørenskog
Geir Siem er øre-nese-hals-lege i Lørenskog

Siste vurderinger av Geir Siem

Utrolig flinke og trygge!

Klinikk: Diploma AS, Senter for ønh-sykdommer Skrevet

Datteren min på 2,5 år skulle operere falske mandler.
Hun var så redd.
Men de var så flinke til å roe henne ned da hun skulle få bedøvelse, og operasjonen tok 15-20 minutter.

Ingen komplikasjoner senere.
Ville absolutt dratt dit igjen 😊

Fantastisk flink, trygg og grei lege.

Klinikk: Diploma AS, Senter for ønh-sykdommer Skrevet

Min datter på snart 17 år skulle ta mandlene på Diploma Lørenskog og Geir Siem var legen. Etter en vellykket operasjon dro vi hjem. Alt gikk bra bortsett fra at 'vesla' ikke klarte å holde på verken vått eller tørt. Alt kom opp igjen og jeg var i kontakt med Geir. Fikk gode råd som ble testet ut. Etter 2 døgn med oppkast ordnet han slik at vi fikk komme på sykehuset. Der lå vi i 2 døgn før alt var stabilisert og vi kunne reise hjem igjen. Jeg vil virkelig berømme denne legen. Han er svært seriøs og har hjertet på rett plass. Han fulgte opp oss hele veien og ringte i ettertid for å høre hvordan det gikk. Tommelen opp for både legen og Diploma Lørenskog (veldig hyggelig personale der også).

Fantastiskt bemötande

Klinikk: Diploma AS, Senter for ønh-sykdommer Skrevet

Min dotter på 5 år hade pillat in ett föremål i ena örat vilket gjorde att vi tog kontakt med Diploma. Även om det inte var något som var akut och måste tas bort på en gång så fick hjälp samma dag. Geir var läkaren som tog emot oss och vi fick mycket fin hjälp. Han förklarade allt som skulle ske så inget blev skrämmande för henne. Ut gick en nöjd 5-åring utan något extra i örat. Fin service på alla sett och vis.