Geir Siem

Øre-nese-hals-lege

Øre-, nese-, halssykdommer

Autorisasjon (1995)

Diploma AS Telefonnummer67 90 60 1067 90 60 ...
Boecks gate 3 1473 Lørenskog
Geir Siem er øre-nese-hals-lege i Lørenskog

Siste vurderinger av Geir Siem

Høy kvalitet og kompetanse

Klinikk: Diploma AS Skrevet

Klinikken har leger og annet helsepersonell med svært høy kunnskap og kompetanse. Har gått her i flere år med begge sønnene mine, vært gjennom flere runder med dren og annet, og er svært fornøyd.

Har blitt henvist via det offentlige og det er ventetid, men det er nok på grunn av kvaliteten de leverer.

Imøtekommende og dyktig lege

Klinikk: Diploma AS Skrevet

Jeg har vært hos lege Geir Siem i dag og har bare positivt inntrykk derfra. Faglig sterk og dyktig lege. Veldig hyggelig og blid lege. Damene på resepsjon er super søte.

Fantastisk Lege

Klinikk: Diploma AS Skrevet

Alle på legekontoret er imøtekommende og hyggelige. Jeg har vært hos Geir Siem 3 ganger. Første gang for undersøkelse av mandlene. Andre gang for korona test før opprasjon. Og 3 gang for mandel opprasjon. Han har vært like hyggelig vær gang, og tar seg altid god tid. Han er en lege jeg setter stor pris på.
Ikke ofte man møter så bra lege.
Eller så fantastiske legekontor damer.
Ikke er dem dyr i pris heller.

Utrolig flinke og trygge!

Klinikk: Diploma AS Skrevet

Datteren min på 2,5 år skulle operere falske mandler.
Hun var så redd.
Men de var så flinke til å roe henne ned da hun skulle få bedøvelse, og operasjonen tok 15-20 minutter.

Ingen komplikasjoner senere.
Ville absolutt dratt dit igjen 😊

Fantastisk flink, trygg og grei lege.

Klinikk: Diploma AS Skrevet

Min datter på snart 17 år skulle ta mandlene på Diploma Lørenskog og Geir Siem var legen. Etter en vellykket operasjon dro vi hjem. Alt gikk bra bortsett fra at 'vesla' ikke klarte å holde på verken vått eller tørt. Alt kom opp igjen og jeg var i kontakt med Geir. Fikk gode råd som ble testet ut. Etter 2 døgn med oppkast ordnet han slik at vi fikk komme på sykehuset. Der lå vi i 2 døgn før alt var stabilisert og vi kunne reise hjem igjen. Jeg vil virkelig berømme denne legen. Han er svært seriøs og har hjertet på rett plass. Han fulgte opp oss hele veien og ringte i ettertid for å høre hvordan det gikk. Tommelen opp for både legen og Diploma Lørenskog (veldig hyggelig personale der også).