Gisle Berge

Generell kirurg og ortopedisk kirurg

• Generell kirurgi
  • Ortopedisk kirurgi
  • Ortopedisk kirurgi (gren)

Autorisasjon (1987)

Vinderen Ortopedi Telefonnummer22 12 02 8222 12 02 ...
Pilestredet park 7 0176 Oslo

Siste vurderinger av Gisle Berge

Medmenneskelig og dyktig

Klinikk: Vinderen Ortopedi Skrevet

Jeg hadde gleden av å bli behandlet av Gisle, og jeg må si at han virkelig imponerte meg. Fra det øyeblikket jeg kom inn på kontoret hans, ble jeg møtt med en varm velkomst og et smil som umiddelbart fikk meg til å føle meg avslappet og bekvem.

Det som virkelig skilte Gisle fra andre leger jeg har møtt, var hans fantastiske evne til å lytte. Han virket genuint interessert i å lytte til det jeg hadde på hjertet, kom med morsomme og kloke innspill. Jeg følte meg virkelig sett og hørt, noe som betydde mye for meg.

Ikke bare var Gisle imøtekommende og empatisk, men hans kunnskap og ekspertise innen ortopedi var også tydelig. Han forklarte min tilstand og behandlingsalternativer på en klar og forståelig måte, og han oppmuntret meg til å stille spørsmål. Det var klart at han virkelig bryr seg om sine pasienters velvære og ønsker det beste for dem.

Under selve behandlingen var Gisle dyktig og effektiv. Han tok seg tid til å sikre at jeg følte meg bra og forklarte hvert trinn av prosessen mens han arbeidet. Jeg følte meg trygg i hans hender.

Jeg vik sterkt anbefale Gisle til alle som trenger ortopedisk hjelp. Han er ikke bare en eksepsjonell lege, men også en utrolig varm og omsorgsfull person. Jeg er så takknemlig for den gode behandlingen jeg mottok fra Gisle, og jeg vil definitivt gå tilbake til ham hvis jeg noen gang trenger hjelp igjen.

humoristisk og dyktig

Klinikk: Vinderen Ortopedi Skrevet

Gisle Berge har fjernet 2 godartede hudsvulter på min rygg. Meget dyktig utført uten smerte. Vellykket!
Fantastisk oppfølging. Jeg er kjempefornøyd.

Kunnskapsrik lege

Klinikk: Vinderen Ortopedi Skrevet

Han er rett mann på riktig plass. Jeg har aldri møtt en lege som han. Som ser sine pasienter og kan faget sitt så godt som han.

Følte meg godt ivaretatt

Klinikk: Vinderen Ortopedi Skrevet

Denne mannen har kommet på rett hylle i livet, for dette er noe han kan. Veldig god evne til å se pasientene sine.Respektfull men samtidig uhøytidelig og morsom. Jeg var der for en gjenstridig sak, heldigvis ga han ikke opp og nå går det riktig vei.

En fornøyelse

Klinikk: Vinderen Ortopedi Skrevet

Første besøk her. Og han fortalte meg mye jeg aldri, i en alder av 65, har visst om bena mine. Aldri har jeg ledd så mye under en legetime, og heller aldri vært så lenge inne! Effektiv lege, tok seg god tid, og forklarte all elendigheten så jeg forsto godt! I motsetning til tidligere operasjoner, hvor man venter i evigheter, så satte han meg opp til operasjon 5 dager etter!! Gleder meg til å komme tilbake!