Grete Mork

• Arbeidsmedisin
  • Yrkesmedisin
  • Øyesykdommer

1988

Telemark Øyelegesenter Telefonnummer993 32 030993 32 0 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vekanvegen 2B 3840 Seljord
Grete Mork er øyelege i Seljord

Siste vurderinger av Grete Mork

Dårlig intrykk

Klinikk: Telemark Øyelegesenter Skrevet

Ventetid i 4 timer på er svett venterom med for liten plass til mange mennesker. Personalet var ikke noe særlig behjelpelige eller hyggelige heller.

Blir sittende i timevis og vente

Klinikk: Telemark Øyelegesenter Skrevet

Første undersøkelse kommer kjapt. Dermed er man igang og du må betale selv om du blir sittende i timevis før du slipper inn til legen.
Når jeg spurte om alle disse undersøkelsene var nødvendige og jeg påpekte at det ikke var greit å sitte i timevis og vente ble hun ufin. Styr unna.

Unødvendige undersøkelser og bruker LANG tid

Klinikk: Telemark Øyelegesenter Skrevet

Virker som hun bevist bruker lang tid og tar masse unødvendig undersøkelser for å tjene mest mulig penger. Brukte over 3,5 time på å få undersøkt om jeg stær! Samme undersøkelse tok 20 min i Oslo! Anbefales absolutt ikke!

Meget dyktig

Klinikk: Telemark Øyelegesenter Skrevet

En utrolig dyktig øyelege. Er flink til å forklare, tar seg god tid. Og er grundig og flink til å følge opp pasientene. Minus er at det er mange pasienter inne samtidig. Dette kan føre til lang ventetid. Har opplevd å måtte være 4 timer tilsammen inkl venting.