Gry Klevan

GjerneHjerne - Stavanger Nevrologi Senter

Nevrologi

1999

GjerneHjerne - Stavanger Nevrologi Senter Telefonnummer957 89 922957 89 9 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kveinveien 4 4017 Stavanger
Gry Klevan er nevrolog i Stavanger

Siste vurderinger av Gry Klevan

Utrolig dyktig på kompliserte saker

Klinikk: GjerneHjerne - Stavanger Nevrologi Senter Skrevet

Etter mange år i helsenorge, var det en befrielse å komme til Gry. Hun klarer lese det store bildet og se personen bak. Hun er grundig og empatisk og utrolig kunnskapsrik. Etter hun kom inn i bildet, begynte ting å løsne både her og der og jeg kunne endelig få fokus på å bli bedre. Evig takknemlig over at slike leger finnes.

Svært dyktig og hjelpsom

Klinikk: GjerneHjerne - Stavanger Nevrologi Senter Skrevet

Ingen spesialist har viet så mye tid og oppfølging til meg før. Gry tar seg tid, er hyggelig og følger deg nøye opp. Anbefales på det varmeste. Hun bryr seg og hun er flink i det hun gjør.

Grundig og svært dyktig

Klinikk: GjerneHjerne - Stavanger Nevrologi Senter Skrevet

Fikk raskt time og fikk en meget grundig vurdering. Fikk akkurat den hjelpen og svaret jeg trengte. Samt forslag til behandling som føles trygt og rett. God følelse å være i gode hender.

Enestående lege

Klinikk: GjerneHjerne - Stavanger Nevrologi Senter Skrevet

Er en flott lege som faktisk har lest sjurnalen min før jeg kommer, hun ser deg og behandler deg som et menneske.

Hun gjør sitt ytterste for og hjelpe deg på alle mulige måter, jeg har truffet mange nevrologer di siste årene og mange av di stiller diagnose før du får fortalt hvor det faktisk gjør vondt eller hva plager man har, dette gjelder ikke Gry hun har lest seg opp og sjekket ut hvilke muligheter og hva dette kan være ;)

Jeg har cluster og det er det ikke mange som gidder å bruke tid på og sjekke hvilke muligheter det er rund dette, det har Gry gjort ;) så hun anbefales til alle som har problemer , hun gjør sitt ytterste ;)

Grundig og Nøyaktig.

Klinikk: GjerneHjerne - Stavanger Nevrologi Senter Skrevet

Denne Lege spesialist i Nevrologi er veldig Nøye i utredningen. Bruker godt tid til å lytte og sette seg inn den totale situasjonen før videre kartlegging/ undersøkelser begynner. Man får også en lettforståelig forklaring på hvordan situasjonen er,og hva som evt skal skje videre med flere utredninger/ henvisninger hvis det er hensiktsmessig/ nødvendig.
Det å bli sett og forstått av en lege i dagens hektiske hverdag er av stor betydning. Dette ivaretas hos denne nevrolog. Dyktig og faglig oppdatert.