Håkon Øritsland

Øyelege

Øyesykdommer

Autorisasjon (1994)

Håkon Øritsland Telefonnummer64 84 70 4064 84 70 ...
Depotgt. 20 2000 Lillestrøm
Håkon Øritsland er øyelege i Lillestrøm

Siste vurderinger av Håkon Øritsland

Flink og hyggelig

Klinikk: Håkon Øritsland Skrevet

Håkon er faglig sterk, og forklarer godt - noe som er viktig med en potensielt alvorlig diagnose. Og er ganske enkelt en hyggelig fyr også!

Umulig å få time

Klinikk: Håkon Øritsland Skrevet

Han har avist mamma på 87 3 år på rad fordi hun har lege på Lørenskog - men mamma bor på Frogner i Lillestrøm kommune og greier ikke reise alene.
Makan til arrogant lege skal man lete lenge etter.

Faglig dyktig, imøtekommende, positiv og tillitsvekkende

Klinikk: Håkon Øritsland Skrevet

Responderte raskt på min akutte situasjon, fikk raskt time, og ble grundig undersøkt med alt jeg tror finnes av moderne metoder og skikkelig optisk utstyr.
Han er god til å forklare og svarte forstålig og oppklarende på alle mine spørsmål gjennom hele undersøkelsen.
Klinikken er moderne, og inngir et svært godt inntrykk, både med renhold og organisering.
Jeg mottok gode råd, ble beroliget, og fikk attpåtil råd om hva jeg burde gjøre hvis mine øyeproblemer forverret seg. Jeg ser ingen forbedringspunkter for denne praksisen.
Terningkast 6 herfra.

Hyggelig og dyktig

Klinikk: Håkon Øritsland Skrevet

Var innom for en sjekk "for sikkerhets skyld" så ikke så rart at det kom litt ned på ventelisten. Øritsland var hyggelig, gikk effektivt igjennom de nødvendige testene og forklarte alt på en fin måte. Koslig betjening.

Veldig flink med barn

Klinikk: Håkon Øritsland Skrevet

Vår sønn på tre var på første kontroll og legen var veldig flink til å forklare hva han skulle gjøre og tok seg tid til å høre på hva min sønn hadde å si. Kan anbefale han på det sterkeste til dere som har barn som trenger øyelege.