Harald Bakke

1 vurdering

Siste vurderinger av Harald Bakke

Profesjonell og dyktig

Klinikk: Drammen ØNH senter Skrevet

Var plaget av tett nese og tette bihuler sort sett gjennom hele året. Etter tester fikk jeg nesespray på resept som har bedret hverdagen betraktelig.
Ved påfylling av resept har jeg bare kunnet ringe sentralbordet.
I tillegg til allergitester som ble utført ble jeg og utredet for søvnapne, noe Bakke ønsket å forvisse seg om at jeg ikke hadde ettersom jeg snorker en del.
Alt i alt profesjonelt og effektivt.

Lite betryggende, mangel på sympati og forståelse

Klinikk: Drammen ØNH senter Skrevet

Sendt videre av fastlege til «spesialist», som tar en kjapp titt på gitt problemstilling og fastsetter diagnose uten noen form for prøver. Svært smertefull situasjon jeg befinner meg i, men vedkommende viser verken form for empati eller forståelse. «Sånn er det bare, dette må du leve med»

Uinteressert og kunnskapsløs.

Klinikk: Drammen ØNH senter Skrevet

Harald Bakke så meg i ørene, neseborene og munnen. Han så ikke noe feil og hadde derfor ikke mer å si om årsaken til at jeg ble henvist til ham. Han hadde ingen spørsmål, bortsett fra om kosthold. Han hadde heller ingen forslag om videre behandling. Han virket mest interessert i å få meg ut av kontoret fortest mulig. For meg var han en helt verdiløs spesialist og skulle jeg trenge slike tjenester igjen reiser jeg heller til Mogadishu før jeg oppsøker han. Han tok min tid og mine penger og gav meg ingenting igjen.