Harald Bakke

Harald Bakke er øre-nese-hals-lege i Drammen

Siste vurderinger av Harald Bakke

Uinteressert og avvisende

Klinikk: Drammen Øre-Nese-Hals-Senter Skrevet

Fikk time 1,5 mnd etter ørebettelse(eller noe slik), som var borte før timen, men hadde oppført kraftig piping i ørene og nedsatt hørsel på øret som VAR betent(fortsatt lav hørsel idag), samt trange nesebor og ofte sår hals.

Ble først glemt, etter å ha oppgitt navn og time i resepsjonen, hvor de oppførte meg som ikke oppmøtt mens jeg sto der, og når de ble gjort klar på feilen 30 min seinere, fikk jeg ingen beklagelse, og følte jeg ble hastet igjennom undersøkelsen, for å ta inn igjen tiden.

Konklusjonen var, jeg hørte bra nok, ørepipingen og nese ble ignorert, var ikke rød i halsen nå, men betalte 360kr,(eller no)for 15min, for å ha brukt opp deres tid.

En ting ble likevel viktig og overrekke meg, og det var en ufin kommentar og ett dømmene blikk, for en ødelagt tann, som ikke er relevant!

Må nok be om ny rekvisisjon, men jeg står over Bakke.

Sikkert flink for noen, men for meg, sløsing av tid og penger!

Trygg

Klinikk: Drammen Øre-Nese-Hals-Senter Skrevet

Kjempe fornøyd med den lege. Korrekt og dyktig. Veldig fornøyd med timene. Fort ut og inn. Aldri ventetid

Arrogant og uinteressert. Aldri kom til han!!

Klinikk: Drammen Øre-Nese-Hals-Senter Skrevet

Sønnen vår på ni år har øresus.
Dr. Bakke var ekstremt arrogant,uinteressert,uempatisk. En undersøkelse ble gjort på kun to min. Jeg spurte hva planen blir videre og han sa at sønnen vår må bare leve med det?!
Vi fikk ingen henvisning til tinnitus lege. Jeg gikk ut døra med tårer i øynene. Aldri bruk din verdifulle tid her igjen. Hilsen en oppgitt og meget sjokkert trebarnsmamma

Lite interessert

Klinikk: Drammen Øre-Nese-Hals-Senter Skrevet

Hadde henvisning til ønh fra fastlege. Ikke interessert i å gi veiledning tilpassing av høreapparat. Audilogen, null oppfølging. Ingen positiv opplevelse. Har nå høreapparat som ikke er tilpasset meg.

Tillitsfull

Klinikk: Drammen Øre-Nese-Hals-Senter Skrevet

Hyggelig senter, alle er proffe og man føler seg velkommen, legen er hyggelig og forklarer godt. Det er en blid og tillitsvekkende lege.