Harald Bakke

Harald Bakke er øre-nese-hals-lege i Drammen

Siste vurderinger av Harald Bakke

Tillitsvekkende

Klinikk: Drammen ØNH senter Skrevet

Dette var en hyggelig lege, rolig og forklarende. Han var interessert og kom også med løsninger på problemer som ikke var hans fagområde. En fin lege å komme til.

Hyggelig og profesjonell

Klinikk: Drammen ØNH senter Skrevet

Jeg sitter igjen med en veldig god opplevelse av denne legen. Hyggelig, kunnskapsrik og profesjonell. Anbefales!

Elendig behandling

Klinikk: Drammen ØNH senter Skrevet

Var hos lege Bakke i november.
Lege med null empati. Var i tillegg irritert og frekk fordi fastlegen som hadde henvist ikke hadde skrevet utfyllende. Hadde vært hos samme lege for noen år siden og hadde noe samme opplevelse da også men da henviste han videre. Denne gangen sa han bare at jeg må lære å leve med plagene og det var det og han fant ingenting. Jeg prøvde å forklare at jeghar andre plager denne gangen men han lyttet ikke i det hele tatt. Følte meg veldig avvist.

Profesjonell og dyktig

Klinikk: Drammen ØNH senter Skrevet

Var plaget av tett nese og tette bihuler sort sett gjennom hele året. Etter tester fikk jeg nesespray på resept som har bedret hverdagen betraktelig.
Ved påfylling av resept har jeg bare kunnet ringe sentralbordet.
I tillegg til allergitester som ble utført ble jeg og utredet for søvnapne, noe Bakke ønsket å forvisse seg om at jeg ikke hadde ettersom jeg snorker en del.
Alt i alt profesjonelt og effektivt.

Lite betryggende, mangel på sympati og forståelse

Klinikk: Drammen ØNH senter Skrevet

Sendt videre av fastlege til «spesialist», som tar en kjapp titt på gitt problemstilling og fastsetter diagnose uten noen form for prøver. Svært smertefull situasjon jeg befinner meg i, men vedkommende viser verken form for empati eller forståelse. «Sånn er det bare, dette må du leve med»