Harald Miljeteig

Harald Miljeteig

Øre-nese-halssykdommer

1977

Harald Miljeteig Telefonnummer55 11 70 6055 11 70 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nesttunveien 102 5221 Nesttun
Harald Miljeteig er øre-nese-hals-lege i Bergen

Siste vurderinger av Harald Miljeteig

Hyggelig og dyktig

Klinikk: Harald Miljeteig Skrevet

Imøtekommende og hyggelig. Faglig dyktig. Lyttende og rolig. Fantastisk hyggelig kone som utfører vaksinasjoner o.l. Her føler vi oss ivaretatt!

Dyktig og hyggelig!

Klinikk: Harald Miljeteig Skrevet

Fantastisk lege, som tar seg tid til pasienten, og lytter. Undersøker alt som trengs, og setter seg inn i den individuelle pasienten. God og trygg å vere hos. Vil anbefale alle Miljeteig, visst dei ønsker ein dyktig og hyggelig lege.
Litt ventetid, men det er berre sida han tar seg god flid med kvar enkelt pasient.

Dyktig

Klinikk: Harald Miljeteig Skrevet

En fantastisk dyktig lege. Han tar deg seriøst, hjelper til og henviser videre der det trengs (pga ung alder hos barn med tanke på operasjon). Profesjonell og hyggelig . Andre ØNH spesialister vi har hatt kontakt med kan ikke måle seg med Harald.

Fantastisk spesialist

Klinikk: Harald Miljeteig Skrevet

Miljeteig er en av få leger jeg har stolt på. Jeg har hatt utfordringer med øre-nese-hals siden jeg ble født. Miljeteig ivaretar ALT. Deg som person, han viser forståelse, omsorg og gir deg tid. Han er ufattelig faglig dyktig, men jordnær. En varm og god lege, med service og kunnskap utenom det vanlige. Vi har hatt han som lege for hele familien i mange år. Han tar oss imot med respekt og medmenneskelighet i alle små og store utfordringer og spørsmål. Han fortjener å få ros, for sitt unike arbeid. Resten av de ansatte er også bare gjennomgående herlig.

Dyktig og hyggelig

Klinikk: Harald Miljeteig Skrevet

Jeg har god erfaring med behandling her over lengre tid. Han er både hyggelig og faglig dyktig, tar seg tid til å forklare og svare på spørsmål. Det er også god tilgjengelighet på oppfølgingstimer ved forverring. Alt i alt veldig godt fornøyd.