Hartmut Heisterkamp

• Generell kirurgi
  • Plastikkirurgi

Autorisasjon (1998)

Siste vurderinger av Hartmut Heisterkamp

Utrolig kirurg og utrolig assistent

Klinikk: Nesttun Dagkirurgiske Senter Skrevet

Jeg var der i dag for å fjerne noe i huden. Da jeg dro derfra så satt jeg igjen med godhetsfølelse. For en assistent som støttet meg igjennom hele prosessen. Og legen var utrolig flink. Han gjorde en så god jobb at jeg tror ikke det blir mye til arr overhode. Dette var virkelig bra. Profesjonelt og veldig godt atmosfære.

Fantastisk lege og oppfølging

Klinikk: Nesttun Dagkirurgiske Senter Skrevet

Utrolig profesjonell og dyktig lege, som ivaretar pasienten både psykisk og fysisk. Jeg fjernet en føflekk som var ondartet.

Super service og trygge rammer

Klinikk: Nesttun Dagkirurgiske Senter Skrevet

Ble møtt av to utrolig hyggelige damer i det jeg ankom legekontoret. Fikk en god veiledning i hva som skulle skje. Legen presenterte seg og jeg ble vist til operasjonsrommet.

Hele prosessen gikk utrolig raskt og jeg ble hele tiden beroliget av både operasjonsassistenten og lege. Alt i alt utrolig fornøyd.

Profesjonell og behagelig

Klinikk: Nesttun Dagkirurgiske Senter Skrevet

Ble tatt imot av hyggelig personale som var godt forberedt og tiltalte meg ved fornavn. Legen var hyggelig og profesjonell. Personalet gjorde meg trygg og det var en avslappet stemning hele tiden. Alt i alt en meget god opplevelse. Anbefales!

Flink og behjelpsomt

Klinikk: Nesttun Dagkirurgiske Senter Skrevet

Kom her med en ganske skeptisk følelse siden jeg ha vært ganske uheldig med legebehandling de siste årene. Virker som det alltid går noe galt hos meg. Men her gikk alt strålende fint. Han tok ut en ganske stor cyste i nakken min men nesten ingen smerter i etterkant. Jeg hadde også en føflekk som var plagsomt. Det var ikke avtalt noe på forhånd men da jeg spurte så kunne han fint fjerne i samme slengen. Veldig bra service. Telefon tid fra 900 til 1100 er et lit lite ramme mener jeg. Men jeg har ikke prøvd å benytte epost. Kanskje jeg hadde fått svar der..