Hartmut Heisterkamp

Hartmut Heisterkamp

• Generell kirurgi
  • Plastikkirurgi

Autorisasjon (1998)

Hartmut Heisterkamp Telefonnummer55 12 54 0055 12 54 ...
Nesttunvegen 98 B 5221 Nesttun

Siste vurderinger av Hartmut Heisterkamp

Super service og trygge rammer

Klinikk: Hartmut Heisterkamp Skrevet

Ble møtt av to utrolig hyggelige damer i det jeg ankom legekontoret. Fikk en god veiledning i hva som skulle skje. Legen presenterte seg og jeg ble vist til operasjonsrommet.

Hele prosessen gikk utrolig raskt og jeg ble hele tiden beroliget av både operasjonsassistenten og lege. Alt i alt utrolig fornøyd.

Profesjonell og behagelig

Klinikk: Hartmut Heisterkamp Skrevet

Ble tatt imot av hyggelig personale som var godt forberedt og tiltalte meg ved fornavn. Legen var hyggelig og profesjonell. Personalet gjorde meg trygg og det var en avslappet stemning hele tiden. Alt i alt en meget god opplevelse. Anbefales!

Flink og behjelpsomt

Klinikk: Hartmut Heisterkamp Skrevet

Kom her med en ganske skeptisk følelse siden jeg ha vært ganske uheldig med legebehandling de siste årene. Virker som det alltid går noe galt hos meg. Men her gikk alt strålende fint. Han tok ut en ganske stor cyste i nakken min men nesten ingen smerter i etterkant. Jeg hadde også en føflekk som var plagsomt. Det var ikke avtalt noe på forhånd men da jeg spurte så kunne han fint fjerne i samme slengen. Veldig bra service. Telefon tid fra 900 til 1100 er et lit lite ramme mener jeg. Men jeg har ikke prøvd å benytte epost. Kanskje jeg hadde fått svar der..

Veldig flinke lege

Klinikk: Hartmut Heisterkamp Skrevet

Flink og hyggelig lege . Og flinke og vennlige medarbeidere. Kan ambefalles til andre. Blir godt mortatt når en kommer.