Jafar Mousavi

Gastroenterologisk kirurg og generell kirurg

• Gastroenterologisk kirurgi
  • Generell kirurgi

Autorisasjon (1998)

Medi3 Oslo Telefonnummer22 60 40 6022 60 40 ...
Pilestredet Park 7 0176 Oslo

Siste vurderinger av Jafar Mousavi

Ville valg et helt annet sted!!

Klinikk: Medi3 Oslo Skrevet

Første som møtte meg her var venting. Så blir jeg kalt inn på et nytt vente værelse for å skifte. Sitter der å venter i over en halvtime for legen snakket med helse-øst på tlf i følge assistenten hans. Hun virket svært oppgitt over dette. Så blir jeg etter vært bedt om å gå inn på kontoret hans hvor undersøkelsen skal foregå. Blir bedt om å legge meg ned på rygg på sengen, legen sitter så med ryggen til og spør hvor jeg har vondt!jeg prøver å forklare og peke hvor det gjør vondt.litt vanskelig når han sitter med ryggen til. Så reiser han seg opp å sier legg deg over på siden så starter vi! Jeg sier da at jeg vil ha bedøvelse. Hvorfor det sier legen?kun 1 av 20 trenger det, hvorfor skal du ha det? Jeg anbefaler det ikke men hvis du skal ha så skal du få. Men mye større sjanse for at jeg penetrerer tarmen din og du må få utlagt tarm. Men det er opp til deg! Jeg kjenner jeg blir nervøs og sier jeg vil ha. Da blir han irritert og sykepleieren hans prøver å sette sprøyten i armen mens jeg prøver å legge meg til rette og han starter! Jeg prøver å be han om å vente til jeg får bedøvelsen.heldigvis virker den fort, for dette går unna.virker som han skal ta igjen tapt tid for alle som sitter å venter. Undersøkelsen går meget kjapt! Så kjapt at jeg måtte spørre om han virkelig hadde undersøkt hele tarmen? Ja..helt fin sier han, kun fjernet en polypp å tatt en prøve. Så et egg forresten? Et egg sier jeg. Ja du har spist egg. Jeg har ikke spist noe egg og har virkelig tømt den tarmen skikkelig sier jeg. Nei du har spist egg sier han..så nå sitter jeg hjemme med like mye problemer med magen som før undersøkelsen.Skal aldri hit igjen. Føltes som du ikke ble tatt alvorlig og setter mine spørsmålstegn til hvor fort denne undersøkelsen ble gjort. Har gjort dette før på et sykehus og da tok det mye lengre tid, samt at jeg da fikk sett på skjerm underveis. Det gjorde man ikke her. Dette var i alt en skremmende og useriøs undersøkelse.

En fantastisk lege og sykesøster

Klinikk: Medi3 Oslo Skrevet

Hadde koloskopi i går 2. februar hos Mousavi og var meget fornøyd med oppdraget. Han og sykepleieren (husker ikke navn) var meget imøtekommende og behagelige. Mousavi er meget dyktig lege og hadde kunnskapen og fortalte meg underveis i undersøkelsen hva han gjorde. Han forklarte også hva jeg skulle se på skjermen hva som var galt. Før undersøkelsen sa at jeg helst ville ha smertestillende. Det anbefalte han ikke med god grunn. Alt gikk jo smertefritt så det var helt unødvendig. Jeg fikk også ekstra service på en hemoroide som han hjalp meg med. Dette teamet med Mousavi er absolutt å anbefale også for andre.
Mvh [Navn fjernet av moderator]

Meget dyktig, kunnskapsrik og hyggelig lege.

Klinikk: Medi3 Oslo Skrevet

Hadde kun bestilt koloskopi undersøkelse, han fant raskt ut at problemet var et annet sted. Han utførte samtidig gastroskopi. Jeg fikk veldig god informasjon underveis og etterpå. Den beste spesialist undersøkelse jeg har hatt. Han fant årsaken til sykdommen min.Terningkast seks fra min side.

Styr unna

Klinikk: Medi3 Oslo Skrevet

Møtte aktuell lege og hans sykepleier( assistent?) for gastroskopi. Legen startet straks jeg kom inn i rommet med en lang monolog om diverse forhold knyttet til min problematikk, spurte mange kjappe spørsmål, avbrøt meg stadig når jeg svarte. Tilsynelatende hadde han FØR undersøkelsen bestemt hva som skyldes mine plager, ga uttrykk for irritasjon når jeg føyde til adekvat info som ikke passet i hans bilde. Sykepleieren/ assistenten satt i et hjørne og surfet på mobilen sin (!) og så knapt på meg mens dette pågikk. Informasjonen til legen opplevdes utflytende og noe upassende. Han forsøkte å være morsom, men stresset som jeg var hang jeg ikke med på vitsene. Selve undersøkelsen var grei nok, han beskrev hva som skjedde underveis. Skal ha ros for dette.
Etter ferdig undersøkelse startet ny monolog fra legen, var så mye babling og lite konsis tale at jeg falt av. Tok så vennlig avskjed og ba meg nyte livet.

Er selv helsepersonell og har assistert på liknende undersøkelser. Slik som dette skal det ikke være! Anbefaler ikke dette stedet og skal ikke hit igjen. Fikk heller ingen god følelse rundt klinikkens øvrige ansatte, møtte to sekretærer, mutt og kontant behandling «gå dit og betal der», sett deg og vent til høyre». Et vennlig blikk og en høflighetsfrase hadde gjort seg ovenfor pasienter som kan føle seg sårbare.

De aller fleste klinikker har betydelig lengre ventetid enn denne, gå likevel for en av disse i stedet for.

Nedlatende og lite lyttende

Klinikk: Medi3 Oslo Skrevet

Kom inn til en bedrevitende og lite lyttende lege. Skulle til Koloskopi, var engstelig og fikk bare beskjed om å ta meg sammen. Han var full av enkle løsninger og når han stilte spørsmål avbrøt han meg i svarene og mente at jeg hadde feil.
Følte meg utrygg og at han ikke tok noe på alvor. Skal ikke ikke tilbake dit.