Jafar Mousavi

Ringvoll Klinikken AS - Oslo

• Gastroenterologisk kirurgi
  • Generell kirurgi

1998

Ringvoll Klinikken AS - Oslo Telefonnummer69 92 43 3269 92 43 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Pilestredet Park 7 0176 Oslo

Siste vurderinger av Jafar Mousavi

Spesiell opplevelse

Klinikk: Ringvoll Klinikken AS - Oslo Skrevet

Fikk utført gastroskopi av Mir Jafar Mousavi. Merkelig type. Jeg lå og hadde brekninger av en annen verden, sykepleieren gikk rundt og sa «huff», og legen snakket ustanselig under selve endoskopien. «Ja, se her, se her!» sa han, jeg så ikke en puck, av den enkle grunn at det ikke var noen skjerm jeg kunne se. Var skikkelig pyton og stressende å ligge der med slange i halsen og han jabbende rundt.
Fikk beskjed om å gå ned 0,5 kg i vekt😂😂 Ikke spis det og det, men om jeg gjorde det, så kunne jeg bare ta en tablett ekstra. Pluss masse annet rart. Tror jeg velger en annen neste gang.

Veldig bra !!

Hyggelig imøtekommende lege.
Veldig flink, undersøkelsen var litt ubehagelig, men fikk beroligende og smertestillende så etter et par minutter var det ikke vondt i heletatt. Legen tok seg også tid til å snakke med meg etterpå. Så ikke noe å klage på her.

Dyktig og hyggelig

Klinikk: Ringvoll Klinikken AS - Oslo Skrevet

Var en synpatisk og hyggelig lege som kunne sine ting. Kan absolutt anbefales. Ingen ventetid og raskt inn. Veldig fornøyd.

Nedlatende og uhøflig!

Klinikk: Ringvoll Klinikken AS - Oslo Skrevet

Var på min 1. Koloskopi på mandagen, men ble sendt hjem fordi jeg ikke var tømt nok. Allikevel kunne han si , ved å kjenne på magen min, at jeg hadde brokk. Mente at fastlegen min gjorde en dårlig jobb hvis han ikke kunne ser det.
Reiste da tilbake til Larvik, med beskjed om å ta dobbelt dose og 2 klyster. Ble så syk!! Kasta opp og hadde magekramper ( ikke knip) og svetten hagla, så togturen til Oslo var tung. Nei da hadde jeg ikke brokk, jeg var sydd feil etter en galle operasjon.
Jeg nevnte at det var tøft å ta dobbelt dose av " tømmemedisina", og han mente da at det nok ikke var så farlig, jeg hadde jo en godt kraftig person!! Jeg bruker str. M, og er ikke tykk. Uansett ble dette noe jeg måtte få ut. Er du usikker, prøv hvem som helst andre! Nedlatende er pent sagt.

Usympatisk og lite kommunikativ

Klinikk: Ringvoll Klinikken AS - Oslo Skrevet

Kom inn angstfull og nervøs for gastroskopi-undersøkelsen. Bad ham å informere om undersøkelsen, hva jeg kunne forvente meg, hvordan det føles og så videre. Det eneste jeg fikk som svar var at kameraet føles som "mindre enn maten man svelger", og han nevnte ingenting om ubehaget og brekkingersom skulle komme. Bad om å få beroligende medisiner, som er standardpraksis under gastroskopi, og som også skal tilbys der, ifølge deres hjemmeside. Ønsket ble avfeiet med eneste grunn: "jeg har vært lege i 16 år og aldri gjort det". Han kunne virkelig tatt mer hensyn når det kom til kommunikasjon mellom lege og pasient. I en såpass sårbar og smertefull situasjon hadde det vært fint med en mer empatisk og forståelsefull lege som tilpasser seg etter situasjonen.