Jafar Mousavi

Medi3 Ringvoll Klinikken - Oslo

• Gastroenterologisk kirurgi
  • Generell kirurgi

1998

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Siste vurderinger av Jafar Mousavi

Klinikk: Medi3 Ringvoll Klinikken - Oslo Skrevet

Jeg har fått utført gastroskopi av Dr. Mir Jafar Mousavi flere ganger gjennom flere år. Før jeg møtte han for første gang for å få utført gastroskopi hadde jeg 2 gastroskopi undersøkelse bak meg. Ingen av de legene som utførte gastroskopi tidligere kunne avsløre hva som var galt med meg. Dr. Mousavi oppdaget med en gang at jeg lyder av Barretts øsofagus. Det var veldig overraskende både for meg og Dr. Mousavi at ingen av de 2 tidligere gastroskopi undersøkelsene kunne avsløre sykdomen.
Jeg er meget fornøyd med Dr. Mousavi. Han utfører gastroskopi undersøkelsen veldig raskt og er flink til å å fortelle underveis hva som foregår. Jeg kjenner nesten ingen smerte. Jeg opplever han som en meget dyktig spesialist. Jeg går til jevnlig gastroskopi undersøkelse hos han og var der senest vår 2019. Han kan virkelig anbefales.

Svært mangelfullt - kritikk!

Klinikk: Medi3 Ringvoll Klinikken - Oslo Skrevet

En lege som snakker nedlatende om kollegaer. Ber om helseopplysninger han overhode ikke trenger, snakker i et sett under en gastroskopi, og jeg selvsagt ikke har mulighet for å respondere. Forklarer dårlig hva han gjør, men konstaterer både det ene og andre uten belegg. Skaper frykt for alvorlig sykdom unødig.

Alvorlig:
Unnlater å rapportere om prøvesvar, som er alvorlige gale.

Ikke bra.

Klinikk: Medi3 Ringvoll Klinikken - Oslo Skrevet

Jeg tok både gastroskopi og koloskopi. Smertefritt. Han forklarte om nasjonale retnings linje over arvelig kreft. Han var meget oppdatert. Jeg hadde gastroskopert før men det var på tide å treffe en som kan jobben. Takker ham meget. Jeg er helt bra nå.

Klinikk: Medi3 Ringvoll Klinikken - Oslo Skrevet

Var hos Jafar og fikk utført en koloskopi i dag 7/1. For en flott, godt og fantastisk følelse jeg sitter igjen med etter et besøk hos han. Så trivelig ekspeditrise i mottaket, kjempe hyggelig sykepleier og for en fantastisk dyktig lege. Forklarende og faglig dyktig. Viste meg alt på skjermen og forklarte alt vi så, og mine spørsmål. Kjente ingen smerte, alt var bare greit. Han kan virkelig anbefales.

Spesiell opplevelse

Klinikk: Medi3 Ringvoll Klinikken - Oslo Skrevet

Fikk utført gastroskopi av Mir Jafar Mousavi. Merkelig type. Jeg lå og hadde brekninger av en annen verden, sykepleieren gikk rundt og sa «huff», og legen snakket ustanselig under selve endoskopien. «Ja, se her, se her!» sa han, jeg så ikke en puck, av den enkle grunn at det ikke var noen skjerm jeg kunne se. Var skikkelig pyton og stressende å ligge der med slange i halsen og han jabbende rundt.
Fikk beskjed om å gå ned 0,5 kg i vekt😂😂 Ikke spis det og det, men om jeg gjorde det, så kunne jeg bare ta en tablett ekstra. Pluss masse annet rart. Tror jeg velger en annen neste gang.