Jafar Mousavi

Gastroenterologisk kirurg og generell kirurg

• Gastroenterologisk kirurgi
  • Generell kirurgi

Autorisasjon (1998)

Medi3 Oslo Telefonnummer22 60 40 6022 60 40 ...
Pilestredet Park 7 0176 Oslo

Siste vurderinger av Jafar Mousavi

Totalt overkjørt.

Klinikk: Medi3 Oslo Skrevet

Er sykepleier og ønsket ikke beroligende/smertestillende. Dette ble satt før jeg fikk summet meg, da legen snakket uavbrutt. Veneflon og innsprøytede medisiner ble gitt på sekunder og det føltes som overgrep. Jeg spurte hva jeg hadde fått og kjente ikke navnene på medikamentene. Godt ruset vet jeg ikke hvor lang tid us tok og fikk ikke fulgt med. Det virket som legen hadde forhåndsbestemt diagnose og sa også at jeg ikke var godt nok tømt, selv om jeg hadde fulgt tømmeregimet nøye. Måtte hjem og sove ut rusen, og fikk ikke opplevelse av om jeg ble skikkelig undersøkt. Diagnose forstoppelse pga bananer, epler og blåbær sa han. Ojojoj…Jeg har fremdeles ubehag på Venstre side av magen som burde vært borte nå etter tømming/scopien. Dette var elendig!! SPØR FØRST OM PASIENTENE ØNSKER Å BLI DOPET NED! Og lytt…ønsker å bli kontaktet av ledelsen

Ikke bra sted

Klinikk: Medi3 Oslo Skrevet

Ikke lyttende lege ikke spurte om ting . Prata i et sett fik ikke sagt noe som helst . Fikk beskjed om at jeg hadde spist noe jeg ikke hadde gjordt på 15 timer . Sa at han så ossen mannen min så ut og at vi var feite . Og jeg måtte drikke mere vann . Veldig uspiselig lege . Veldig dårlig info . Går ikke ditt igjen . Følte at han også kjørte den greia fort og hardt ned siste g m vilje fikk vondt i magen . Så bilder av avføring som han kaldt det . Og at jeg måtte ha spist . Noe jeg ikke hadde . Hadde time kl 815 . Han var frek . Gikk med flere spørsmål en svar når vi dro .

Dyktig, rolig og trygg

Klinikk: Medi3 Oslo Skrevet

Tok gastrostopi hos Mir Jafar Mousavi. Gruet veldig. Ble møtt av en svært beroligende, nedpå lege som tok seg god tid. Han forklare hva han skulle gjøre og svarte på alle mine spørsmål med den største tålmodighet. Lot meg bestemme helt selv når vi skulle starte og det hele var over på 60 sekunder! Forklarte underveis og etterpå. Assistenten holdt meg trygt i hånden. Det hele var absolutt mindre ille enn forventet, selv uten beroligende. Må jeg gjøre det igjen vil jeg tilbake til Mir Jafar Mousavi

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Medi3 Oslo Skrevet

Utført både gastro og- coloskopi
hos denne legen og var glad at det var han sist å.
Gastro er forferdelig i seg selv, men det gikk ihvertfall fort over.

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Medi3 Oslo Skrevet

Veldig godt mottatt, og han sa før undersøkelsen, hva han trodde feiler meg, og det stemte etter undersøkelse. Veldig ubehagelig å få ned slangen, men han og medhjelper forklarte hele veien og virket betryggende. Håper jeg slipper dette en gang til, men om jeg må, så vil jeg tilbake hit. Veldig kunnskapsrik og flink lege.