Jafar Mousavi

Autorisasjon (1998)

Siste vurderinger av Jafar Mousavi

Dårlig helhetsopplevelse

Klinikk: Medi3 Ringvoll Klinikken As - Hobøl Skrevet

Jeg ble henvist til koloskopi hos dr.mousavi i juni 2021 ved ringvollklinikken. Jeg er en kvinne i midten av 20 årene. Jeg har aldri vært til koloskopi tidligere. Jeg opplevde dr.mousavi som lite empatisk og nedlatende. Han forklarte ikke hva han gjorde og når jeg fikk vondt ba han meg om å ta meg sammen. Han ble irritert og avsluttet undersøkelsen (dro kamera ut av meg) uten at jeg fikk sagt noe. Dette pga smerter. Han snakket kun om kreft og spurte flere ganger om jeg ønsket å få kreft. Han irriterte seg også over «oss unge» og hvor sene vi var til å komme til undersøkelse. Snakket så videre om hvor mange under 30 år som han hadde operert for kreft. Jeg kjenner meg igjen i masse av det som står i de andre anmeldelsene. Oppfordring til andre, styr unna. Jeg står heller på venteliste hos sykehuset enn å komme tilbake hit igjen.

Frekk, nedlatende og lite forståelsesfull

Klinikk: Medi3 Ringvoll Klinikken - Oslo Skrevet

Både legen og sykepleier her er oppfører seg nedlatende, avvisende og lite forståelsesfulle. Dette har vært mitt verste møte med helsevesenet noensinne.

Trygg og hyggelig lege

Klinikk: Medi3 Ringvoll Klinikken - Oslo Skrevet

Jeg var hos Dr Mir Jafar Mousavi og tok en koloskopi. Han var veldig hyggelig og flink. Det gjorde ikke vondt i det hele tatt. Jeg er en kvinne mellom 25-35 år og var fornøyd med undersøkelsen, så jeg anbefaler han.

Bra Klinikk og en super lege og assistent

Klinikk: Medi3 Ringvoll Klinikken - Oslo Skrevet

Mir Jafar Mousavi og assistenten fungerte bedre enn forventet . Følte meg godt ivaretatt.
Så han kan trygt anbefales.
Han småpratet under hele undersøkelsen, og det gjorde meg trygg.
Ikke noe man gjør frivillig, men det er fornuftig å sjekke, så man kan ta grep tidlig, hvis man har tarmkreft må man tidlig igang med behandling.
Det er jo der og i prostata menn får kreft, sånn stort sett.

Frekk, ufin lege. Advares mot på det sterkeste

Klinikk: Medi3 Ringvoll Klinikken As - Hobøl Skrevet

Jeg fikk utført koloskopi på Ringvoll klinikken av Dr Jafar Mousavi i mars 2021.
Det var en fryktelig opplevelse jeg ikke unner noen! Han satt og trykket på mobil da jeg kom inn i rommet. Jeg blir liggende i ca 3-4 minutter før han snur seg mot meg og sier st vi skal starte. Jeg forsøker å si at jeg er engstelig for undersøkelsen (har tatt den 2 ganger tidligere på sykehus, og jeg vet at det for meg er smertefullt).
Han svarer da at det verste han vet er å ha kvinnelige pasienter i min aldersgruppe (30-40 årene). Han sier videre at han er helt sikker på at jeg ikke er ordentlig tømt, at jeg kommer til å klage på at det er vondt og at jeg i ettertid vil sende inn en klage på han. Han sier også at han vet at undersøkelsen er bortkasta og at det eneste jeg sliter med er forstoppelse (FØR undersøkelsen er startet).
Han kjører så kameraet inn i meg før jeg har fått smertestillende og dytter kameraet innover i tarmene samtidig som sykepleieren begynner å sette smertestillende. Jeg roper au, og han sier da at om det er så smertefullt for meg så kan han bare avslutte og trekker ut kameraet med engang - og gjør det uten å høre med meg. Ca 2-5 minutter ut i undersøkelsen. Som sagt har jeg tatt denne undersøkelsen tidligere 2 ganger på 2 forskjellige sykehus- og har aldri opplevd det på denne måten før.
Titalt omtåket av smertestillende går jeg ut, ingen undersøker om jeg kommer meg ut eller finner veien. Mannen min ser at jeg sjangler rundt på parkeringsplassen uten å vite hvor jeg er og får meg inn i bilen.

Jeg må nå ta koloskopi på nytt - et annet sted.

Så jeg anbefaler alle å STYRE UNNA MOUSAVI!