Jan Askvik

Øyelege

Øyesykdommer

Autorisasjon (1986)

Bergen Øyelegesenter Telefonnummer55 21 05 0055 21 05 ...
Valkendorfsgaten 5 5012 Bergen
Jan Askvik er øyelege i Bergen

Siste vurderinger av Jan Askvik

Profesjonell og dyktig

Klinikk: Bergen Øyelegesenter Skrevet

Trygg og profesjonell. Faglig meget sterk og dyktig. Han har min fulle tillit. Ingen over, ingen ved siden hva gjelder faglig kunnskap og erfaring.

Usikker på hva jeg synes om ham

Klinikk: Bergen Øyelegesenter Skrevet

Man blir møtt med vennlighet så lenge du ikke stiller spørsmål. Jeg opplever at han virker irritert når han får spørsmål han ikke kan svare på, og da svarer han bare at han ikke vet. Det gjør at jeg desverre føler meg til bry som pasient, og mister tryggheten i en sårbar situasjon. Jeg har også bemerket direkte feil i min journal. Det er trist, for han virker teknisk flink i jobben sin.

Dyktig og profesjonell!

Klinikk: Bergen Øyelegesenter Skrevet

Ble henvist til gråstær operasjon, og fikk veldig fin informasjon på forhånd, som gav meg tillit og trygghet, og gjorde at jeg overhodet ikke bekymret meg før operasjonen. Den ble også gjennomført på en trygg og grei måte for meg, smertefri og med en hyggelig atmosfære! Kan anbefales på det varmeste!

Full tilitt

Klinikk: Bergen Øyelegesenter Skrevet

Rolig , betryggende , flink ! Hadde ikke operert øyet nr 2 om det ikke var han som gjorde det ! Lett og snx med. mvh (navn tatt ut av moderator)

Liten innlevelse og forståelse for pasienten

Klinikk: Bergen Øyelegesenter Skrevet

Behandling av grå stær på meg som pasient. Oppførsel med sinne under operasjonen - slo meg hardt meg fingrene på høyre skulder under påstand om at jeg strammet / spente meg. I så fall, mine spenninger ble ikke mindre av en slik oppførsel. Hjelpepersonell var og tilstede . men oppførte seg lydige og tause.!
Mitt høyre øye ble ikke godt behandlet.
Under senere kontroll /oppmøte fortalte jeg annen lege historien - og ba pent om at jeg aldri mer måtte bli henvist til lege Jan Askvik.!