Jørn Beckrøge

Jørn Beckrøge er øyelege i Ullensaker

Siste vurderinger av Jørn Beckrøge

Den beste !

Klinikk: Jessheim Øyelegekontor Skrevet

Har vært hos Jørn noen ganger. Helt siden jeg fikk etpar diagnoser føler jeg at jeg har fått den aller beste behandlingen. Jeg har også kommet inn etpar ganger akutt, og han er aldri stresset, men finner ut hva som skal til, selv om han har fullt venterom. Tusen takk !

Fantastisk fornøyd med min øyelege

Klinikk: Jessheim Øyelegekontor Skrevet

Jeg ble koblet til dr. Jørn Beckrøge i mars av min optiker med noe som viste seg å være en alvorlig diagnose. Etter flere undersøkelser og kontroller føler jeg at jeg alltid blir godt ivaretatt hos han og hans personale på Jessheim Øyelegekontor. Han er effektiv, hyggelig, faglig dyktig og tar seg tid til å forklare og svare på spørsmål. Veldig god oppfølging og tilgjengelig når det måtte være, også på telefon. Det skaper en god trygghet for meg.

Trygg og dyktig

Klinikk: Jessheim Øyelegekontor Skrevet

Dr Jørn Beckrøge er høflig og hyggelig, og han har en faglig autoritet og trygghet som gjør meg trygg og rolig. Jeg føler meg ivaretatt på den aller beste måten. Han er effektiv og ryddig. Jeg stoler fullt og helt på alt han gjør og sier. Jeg går jevnlig hos ham til kontroll.

Dyktig og imøtekommende

Klinikk: Jessheim Øyelegekontor Skrevet

Føler meg alltid godt ivaretatt hos dr.Beckrøge og hans personale. Han er effektiv, hyggelig,faglig dyktig og tar seg tid til å forklare og svare på spørsmål. God oppfølging.

Svært hyggelig og faglig dyktig

Klinikk: Jessheim Øyelegekontor Skrevet

Han gjør en kjempejobb med sin grundighet og væremåte. Det er utrolig trivelig å konsultere han og personalet på kontoret. Jeg ble henvist til han av fastlegen da jeg fikk påvist diabetes 2. Jeg fikk raskt time for undersøkelse. Jeg hadde for hadde for høyt trykk på venstre øye (grønn stær). I tillegg grå stær på begge øyne, noe som førte til nedsatt syn. Jeg ble operert på hans klinikk og fikk satt inn nye linser. Dette var helt uproblematisk og jeg fikk et syn som gjorde at jeg trenger briller bare når jeg skal lese. Grønn stær (trykket) ble behanlet med dråper. Jeg går jevnlig til konroll, minst to ganger årlig. Han har en meget god pedagogisk evne til å vise og forklare utviklingen jeg har hatt med synet. Jeg har vært pasient siden januar 2011. Kan ikke få fullrost den behandlingen jeg har fått. Vil anbefale han som øyelege på det sterkeste.