Jørn Beckrøge

Jørn Beckrøge

Øyesykdommer

1994

Jørn Beckrøge Telefonnummer63 97 94 4063 97 94 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trondheimsvn. 82 2051 Jessheim
Jørn Beckrøge er Øyelege i Ullensaker

Siste vurderinger av Jørn Beckrøge

Dyktig og imøtekommende

Klinikk: Jørn Beckrøge Skrevet

Føler meg alltid godt ivaretatt hos dr.Beckrøge og hans personale. Han er effektiv, hyggelig,faglig dyktig og tar seg tid til å forklare og svare på spørsmål. God oppfølging.

Svært hyggelig og faglig dyktig

Klinikk: Jørn Beckrøge Skrevet

Han gjør en kjempejobb med sin grundighet og væremåte. Det er utrolig trivelig å konsultere han og personalet på kontoret. Jeg ble henvist til han av fastlegen da jeg fikk påvist diabetes 2. Jeg fikk raskt time for undersøkelse. Jeg hadde for hadde for høyt trykk på venstre øye (grønn stær). I tillegg grå stær på begge øyne, noe som førte til nedsatt syn. Jeg ble operert på hans klinikk og fikk satt inn nye linser. Dette var helt uproblematisk og jeg fikk et syn som gjorde at jeg trenger briller bare når jeg skal lese. Grønn stær (trykket) ble behanlet med dråper. Jeg går jevnlig til konroll, minst to ganger årlig. Han har en meget god pedagogisk evne til å vise og forklare utviklingen jeg har hatt med synet. Jeg har vært pasient siden januar 2011. Kan ikke få fullrost den behandlingen jeg har fått. Vil anbefale han som øyelege på det sterkeste.

Nøyaktig og ansvarsfull øyelege

Klinikk: Jørn Beckrøge Skrevet

Legen er effektiv, svarer gjerne på spørsmål og forklarer sykdomsbildet på en god måte. Han har mine beste anbefalinger.

Trygg, profesjonell og tillitsvekkende hyggelig Øyelege.

Klinikk: Jørn Beckrøge Skrevet

Jeg har hatt grå stær og 2 netthinneløsninger med bekymringer.
Kunne ikke kommet til bedre sted å få hjelp.

Hyggelig personale og lege som kan berolige når man ikke helt vet hva som skjer.

God oppfølging med kontroll og ved problem kommer man rett inn.

Takk for god hjelp og oppfølging.

Hyggelig og faglig dyktig

Klinikk: Jørn Beckrøge Skrevet

Som mangeårig klient har jeg kun positive erfaringer. Faglig meget dyktig og serviceinnstilt. Anbefales på sterkeste.