Kaare Vigander

Øyelegene AS - Stavanger

Øyesykdommer

1996

Øyelegene AS - Stavanger Telefonnummer477 75 020477 75 0 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Skagenkaien 31 4006 Stavanger
Kaare Vigander er øyelege i Stavanger

Siste vurderinger av Kaare Vigander

Effektiv, dyktig og vennlig.

Klinikk: Øyelegene AS - Stavanger Skrevet

Jeg ble henvist til dr.Vigander fra min fastlege. Det hastet, og jeg fikk raskt time. Jeg er så glad for at jeg kom akkurat til dette stedet! Hele firmaet oser av vennlighet. Og jeg har vært innom en del legekontor, så det er ikke tvil, HER er de ikke bare dyktige fagfolk, men de ser den enkelte pasient og kan service. Kort ventetid mellom de ulike prøvene, gode forklaringer og "møtereferat" i hånden på vei ut. Det som er gjort og skal gjøres er godt forklart. Jeg føler meg ivaretatt og trygg på at de gjør en glimrende jobb. Jeg anbefaler stedet til alle som trenger hjelp med øyeproblemer.

Meget bra helhetsinntrykk!

Klinikk: Øyelegene AS - Stavanger Skrevet

Etter å ha blitt henvist fra den offentlige øyeavdelingen til SUS i Hillevåg, var det på alle måter en enorm opptur å komme til Øyelegene AS. Svært pene lokaler, hyggelig og høflige damer i mottaket. Kom med en kopp kaffe mens jeg ventet:-)
Både optometrist Alexandra Nygaard og øyelege Kaare Vigander, fremsto som svært hyggelige, imøtekommende og profesjonelle. Men, samtidig hadde de den litt personlige og vennlige innstillingen, som dessverre altfor ofte mangler i den offentlige spesialisthelsetjenesten.
Kan på det varmeste anbefale Øyelegene AS og dr. Vigander:-)