Kaare Vigander

Øyelege

Øyesykdommer

Autorisasjon (1996)

Øyelegene AS Telefonnummer477 75 020477 75 0 ...
Verksgata 2 4013 Stavanger
Kaare Vigander er øyelege i Stavanger

Siste vurderinger av Kaare Vigander

Vigander

Klinikk: Øyelegene AS Skrevet

Kjempe mann som er ærlig og ekte. Har sympati og er åpen om hvordan helsevesenet fungerer. Ordner time hvis det trengs.

Effektiv, dyktig og vennlig.

Klinikk: Øyelegene AS Skrevet

Jeg ble henvist til dr.Vigander fra min fastlege. Det hastet, og jeg fikk raskt time. Jeg er så glad for at jeg kom akkurat til dette stedet! Hele firmaet oser av vennlighet. Og jeg har vært innom en del legekontor, så det er ikke tvil, HER er de ikke bare dyktige fagfolk, men de ser den enkelte pasient og kan service. Kort ventetid mellom de ulike prøvene, gode forklaringer og "møtereferat" i hånden på vei ut. Det som er gjort og skal gjøres er godt forklart. Jeg føler meg ivaretatt og trygg på at de gjør en glimrende jobb. Jeg anbefaler stedet til alle som trenger hjelp med øyeproblemer.

Meget bra helhetsinntrykk!

Klinikk: Øyelegene AS Skrevet

Etter å ha blitt henvist fra den offentlige øyeavdelingen til SUS i Hillevåg, var det på alle måter en enorm opptur å komme til Øyelegene AS. Svært pene lokaler, hyggelig og høflige damer i mottaket. Kom med en kopp kaffe mens jeg ventet:-)
Både optometrist Alexandra Nygaard og øyelege Kaare Vigander, fremsto som svært hyggelige, imøtekommende og profesjonelle. Men, samtidig hadde de den litt personlige og vennlige innstillingen, som dessverre altfor ofte mangler i den offentlige spesialisthelsetjenesten.
Kan på det varmeste anbefale Øyelegene AS og dr. Vigander:-)