Kjell Heuser

Nevrolog

Nevrologi

Autorisasjon (2001)

Aleris Frogner Telefonnummer22 54 10 0022 54 10 ...
Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Kjell Heuser er nevrolog i Oslo

Siste vurderinger av Kjell Heuser

Profesjonell og kunnskapsrik

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Følte meg svært godt ivaretatt og sett. Heuser fremstår som meget profesjonell kunnskapsrik og innenfor sitt fagfelt.

Utrolig dyktig

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Dette er en av de bedre legene jeg har vært borti! Meget profesjonell, dyktig og nøye! Fikk Kjell Heuser anbefalt av bekjente som nå er problemfrie! Må si at timen gikk over all forventning! Følte meg forstått og ivaretatt, og gikk derifra lettet!

Bortkastet tid og elendig lege

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Bortkastet tid rett og slett. Utrolig dårlig kommunikasjon og evne til å sette seg inn i min situasjon som pasient. Følte meg tråkket på og ingen forståelse fra legen allerede fra starten av time. Kom også med noe sinnsyke eksempler og historien fra andre pasienter. For min del har jeg opplevd mange bedre nevrologer. Kan være sykdommen jeg sliter med som legen ikke har kunnskap på.

Dyktig, kunnskapsrik, strukturert og med utmerket pasientforståelse

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Det var over alle forventninger å få konsultasjon hos Kjell Heuser. Han fremstår som dyktig, nøye, strukturert og grundig lege, med mye kunnskap, og ikke minst utmerket pasientforståelse og evne til å kommunisere. Undersøkelsen/konsultasjonen var strukturert, nøye og systematisk, og det var ikke minste tvil om at Heuser vet hva han driver med og snakker om.

Jeg hadde en lang liste med spørsmål skrevet ned på papiret med meg, og Heuser besvarte alle de før jeg en gang rakk å stille dem.

Det var en stor lettelse å få snakket med og få en god forklaring fra Heuser. (Jeg har en ikke helt avklart men trolig alvorlig tilstand, og var til flere undersøkelser ved et norsk universitetssykehus, over flere måneder, der nevrologen (-e) for å si det forsiktig ikke innfridde forventninger når det gjaldt kunnskaper eller pasientkommunikasjon, noe som var veldig skuffende og frustrerende i seg selv, i tillegg til sykdommen.)

Takk til Aleris for å ansette dyktige leger som vet hva de driver med, som vet/forstår hva pasienten ønsker og lurer på, og kan forklare hva som er problemet/sykdommen på en utmerket måte.