Kjell Heuser

Aleris Frogner - Oslo

Nevrologi

2001

Aleris Frogner - Oslo Telefonnummer22 54 10 0022 54 10 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Kjell Heuser er nevrolog i Oslo

1 vurdering
1 vurdering

Siste vurderinger av Kjell Heuser

Dyktig, kunnskapsrik, strukturert og med utmerket pasientforståelse

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

Det var over alle forventninger å få konsultasjon hos Kjell Heuser. Han fremstår som dyktig, nøye, strukturert og grundig lege, med mye kunnskap, og ikke minst utmerket pasientforståelse og evne til å kommunisere. Undersøkelsen/konsultasjonen var strukturert, nøye og systematisk, og det var ikke minste tvil om at Heuser vet hva han driver med og snakker om.

Jeg hadde en lang liste med spørsmål skrevet ned på papiret med meg, og Heuser besvarte alle de før jeg en gang rakk å stille dem.

Det var en stor lettelse å få snakket med og få en god forklaring fra Heuser. (Jeg har en ikke helt avklart men trolig alvorlig tilstand, og var til flere undersøkelser ved et norsk universitetssykehus, over flere måneder, der nevrologen (-e) for å si det forsiktig ikke innfridde forventninger når det gjaldt kunnskaper eller pasientkommunikasjon, noe som var veldig skuffende og frustrerende i seg selv, i tillegg til sykdommen.)

Takk til Aleris for å ansette dyktige leger som vet hva de driver med, som vet/forstår hva pasienten ønsker og lurer på, og kan forklare hva som er problemet/sykdommen på en utmerket måte.