Kjell Petter Bøgwald

1 vurdering

Siste vurderinger av Kjell Petter Bøgwald

Anbefales

Klinikk: Institutt for Psykoterapi Skrevet

Har gått til behandling hos Kjell-Petter i 7 år. Han var i begynnelsen ikke det jeg ønsket meg, og mange ganger har jeg gått derfra med fler spørsmål enn svar, og en følelse av å være alene om ting. Men sånn er det nå en gang å være menneske har til slutt vært lærdommen. Innimellom disse gangene har det også vært en god del latter, på min og hans bekostning, tårer når det har vært nødvendig og generelt mange gode samtaler.

Erfaren, fornuftig og redelig

Klinikk: Institutt for Psykoterapi Skrevet

En meget kunnskapsrik, og erfaren behandler, som vil hjelpe deg.

Stilen kan nok beskrives som "direkte", og for noen kan dette oppleves som smertefullt, men han er ikke farlig.

Andre beskrivelser som passer godt er: rettferdig, pålitelig, dyktig, etisk og en stimulerende samtalepartner.

Jeg ble redd ham

Klinikk: Institutt for Psykoterapi Skrevet

Jeg ser selvsagt at jeg kan være for kritisk. Hva jeg ikke visste, var at jeg skulle oppleve meg angrepet av behandler for dette, ble veldig redd, opplevde å selv være skyld i min vanskelige situasjon. Jeg hadde nok vært parat til å ta ansvar, om jeg opplevde å bli møtt med respekt.

Jeg slet med hva som hadde skjedd i lang tid etter jeg valgte å avslutte behandlingen.