Leif Roar Falkum

Leif Roar Falkum, Ressursklinikken AS

Psykiatri

1977

Leif Roar Falkum Telefonnummer951 30 923951 30 9 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Gml.Strømsv.8c 2010 Strømmen
Ressursklinikken AS Telefonnummer63 89 48 0063 89 48 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Storgata 25B 2000 Lillestrøm
Leif Roar Falkum er psykiater i Skedsmo

Siste vurderinger av Leif Roar Falkum

Meget dyktig psykiater.

Klinikk: Leif Roar Falkum Skrevet

Han er en meget erfaren psykiater med bena godt plantet på jorda, og vet hvordan det er å ha en psykisk lidelse. Han var den som til slutt ga meg riktig diagnose og behandling etter at jeg har vært feildiagnostisert siden 1997! Han ser deg, lytter og kommer med gode og konstruktive innspill. Han er helt faglig oppdatert på ny forskning og nye behandlingsmetoder. Han er den beste psykiater/psykolog jeg noen gang har gått til, og jeg har vært hos mange. Han hjalp meg også ifm utredning hos NAV, og hjelpen var upåklagelig. Anbefales på det varmeste!!

Leif Roar er den beste👍👍👍❤

Klinikk: Ressursklinikken AS Skrevet

Fantastisk Psykiater!Ingen andre har sett meg på den måten han gjør!Han lytter,og han gjør så mye bra!Jeg kan sitte her å skrive bra ting hele kvelden, men det jeg kan si er at alle som får hjelp av han er veldig heldige!

Betryggende, medfølende og høy kompetanse.

Klinikk: Leif Roar Falkum Skrevet

En lege som ser sin pasient, som taler med deg, ikke til deg. ! Et fantastisk menneske. Min datter har etter flere år med feil behandling og medisinering endelig møtt forståelse og riktig behandling !

Elendig lege. Arrogant og iskald. Totalt blottet for menneskelighet. Virket som om han følte seg høyt hevet over alle an

Klinikk: Leif Roar Falkum Skrevet

Elendig. En mann som ga en en følelse av ikke å være vært pengene han fikk for å snakke med meg. Dvs han snakket ikke med meg, han satt opptatt med å fingre med brillene sine og å se på mobilen om det var kommet noen meldinger som var mer interessante enn det jeg kom med. Følte meg totalt avvist. Følte at jeg kjedet vettet av ham. Gikk ut derfra fullstendig knust. Aldri mer