Mads Oksum

Aleris Frogner - Oslo, Idrettens Helsesenter AS

Ortopedisk kirurgi

Autorisasjon (2002)

Aleris Frogner - Oslo Telefonnummer22 54 10 0022 54 10 ...
Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Mads Oksum er ortopedisk kirurg i Oslo

Siste vurderinger av Mads Oksum

Kunnskapsrik, trygg og forståelsesfull

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

Kom til Mads etter ett år med dårlig ankel etter klatreulykke. Han var tydelig, forståelsesfull, løsningsorientert og kunnskapsrik. Han kunne fortelle meg at ankelen ikke kom til å bli noe bedre uten operasjon og at med operasjon ville forventet resultat være å få en funksjonell fot jeg kan løpe med og bruke. Med så tydelig beskjed ble det et enkelt valg for meg og jeg fikk operasjon én uke etter konsultasjon.
Både før, under og etter operasjonen var både Mads og hele teamet på Aleris utrolig dyktige til å gi meg informasjon, svare på spm, være tilgjengelige , trygge og omtenksomme.
Jeg er imponert over alle jeg møtte og var i kontakt med i sammenheng med operasjonen.
Ikke minst er jeg veldig glad for at det var Mads som opererte meg, siden det var han som så på ankelen min, MR-bilder og alt. Det var hans løsning og han visste akkurat hva som skulle gjøres.
Kunne ikke vært mer fornøyd.

Vet hva han gjør

Klinikk: Idrettens Helsesenter AS Skrevet

En utrolig behagelig lege, profesjonell til fingerspissene. Det er ikke tvil om at han har god oversikt og vet hva han gjør. Anbefales.

Proff

Klinikk: Idrettens Helsesenter AS Skrevet

Fremstår som veldig proff, og viser godt at han vet hva han snakker om. Alt i alt svært fornøyd med behandlingen og følte at jeg var i trygge hender under hele perioden før, under og etter operasjon. Anbefales.

Høy faglig dyktighet

Klinikk: Idrettens Helsesenter AS Skrevet

Svært faglig dyktig og god og trygg pasient kontakt. Fremstår som en selvsikker og faglig dyktig lege.

Dette er en Pluss-tjeneste.