Mads Oksum

Ortopedisk kirurg

Ortopedisk kirurgi

Autorisasjon (2002)

Aleris Frogner Telefonnummer22 54 10 0022 54 10 ...
Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Mads Oksum er ortopedisk kirurg i Oslo

Siste vurderinger av Mads Oksum

Dyktig men utilgjengelig

Klinikk: Idrettens Helsesenter AS Skrevet

Kunnskapsrik og dyktig ortoped. Men nærmest umulig å komme i kontakt med. Måtte purre via Skadetelefonen mange ganger både for henvisning til rtg etter operasjon, og resultatet på dette. Hadde forventet meg bedre service mtp hvor kostbart dette er

Veldig dyktig lege

Klinikk: Idrettens Helsesenter AS Skrevet

Følte meg veldig trygg og godt ivaretatt. Fremstår veldig trygg og kunnskapsrik. Tilnærmet ingen smerter etter operasjonen, samtidig som bevegeligheten er så god den kan være mtp bandasjen. Alt kjennes bra ut og jeg sitter igjen med et veldig godt inntrykk av både legen og de ansatte som var med på operasjonen.

Anbefales på det sterkeste!!

Fantastisk

Klinikk: Idrettens Helsesenter AS Skrevet

Han fulgte opp skadet barn til punkt og prikke, meget flink. Lytter, er empatisk og veldig behagelig som type. Man føler seg både sett og hørt, samtidig som han er meget dyktig. Anbefales på det varmeste.

Kunnskapsrik, trygg og forståelsesfull

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Kom til Mads etter ett år med dårlig ankel etter klatreulykke. Han var tydelig, forståelsesfull, løsningsorientert og kunnskapsrik. Han kunne fortelle meg at ankelen ikke kom til å bli noe bedre uten operasjon og at med operasjon ville forventet resultat være å få en funksjonell fot jeg kan løpe med og bruke. Med så tydelig beskjed ble det et enkelt valg for meg og jeg fikk operasjon én uke etter konsultasjon.
Både før, under og etter operasjonen var både Mads og hele teamet på Aleris utrolig dyktige til å gi meg informasjon, svare på spm, være tilgjengelige , trygge og omtenksomme.
Jeg er imponert over alle jeg møtte og var i kontakt med i sammenheng med operasjonen.
Ikke minst er jeg veldig glad for at det var Mads som opererte meg, siden det var han som så på ankelen min, MR-bilder og alt. Det var hans løsning og han visste akkurat hva som skulle gjøres.
Kunne ikke vært mer fornøyd.

Vet hva han gjør

Klinikk: Idrettens Helsesenter AS Skrevet

En utrolig behagelig lege, profesjonell til fingerspissene. Det er ikke tvil om at han har god oversikt og vet hva han gjør. Anbefales.