Margit Hammerstad

Hud-og laserklinikken AS, Margit Hammerstad Plastikkirurgi

Plastikkirurgi

1984

Hud-og laserklinikken AS Telefonnummer70 07 76 7770 07 76 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Webjørn Svendsensgate 8 6150 Ørsta
Margit Hammerstad Plastikkirurgi Telefonnummer32 81 80 7532 81 80 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Svelvikveien 4 3040 Drammen
Margit Hammerstad er plastikkirurg i Ørsta og Drammen

Siste vurderinger av Margit Hammerstad

Totalt uforutsigbar

Klinikk: Margit Hammerstad Plastikkirurgi Skrevet

Jeg har vært til behandling hos Margit to ganger. Jeg skulle til å skrive en bra andmeldelse om hun, siden hun først hjalp meg der andre sa nei. Men så, kun dager før da vi skulle ha ny behandling, sier hun ikke mener det er nødvendig å fortsette, selv om hun selv har sett effekten av behandlingen. Hun vet selv også at det er nødvendig å få behandling regelmessig og kontinuerlig i mitt tilfelle. Hun kunne i det minste gitt beskjed i god tid slik at jeg kunne finne en ny behandler.

Veldig fornøyd da jeg følte meg godt ivaretatt og trygg på Margit Hammerstad som lege.

Klinikk: Margit Hammerstad Plastikkirurgi Skrevet

Hadde en fin konsultasjons time med Margit Hammerstad.
Følte jeg ble hørt og hun viste seg til å ha mye kunnskap innenfor dette faget.
Under operasjon ble jeg godt ivaretatt.
Følte meg trygg og gledet meg veldig .
Har bare positive ord å si om denne klinikken da jeg er mer enn meget fornøyd med mine operasjoner der.
Kan absolutt anbefale denne klinikken til andre.

Uprofesjonell

Klinikk: Margit Hammerstad Plastikkirurgi Skrevet

Jeg har operert hos Margit to ganger. Begge gangene har hun dobbel booket to operasjoner samtidig. Det er alltid noe surr på klinikken! Margit er også utrolig uansvarlig, uprofesjonell og frekk!
Anbefaler virkelig ingen å være pasient/kunde hos Margit Hammerstad!

Uprofesjonell

Klinikk: Margit Hammerstad Plastikkirurgi Skrevet

Uprofesjonell og frekk. Er kjempe misfornøyd med hele opplevelsen og resultatet av operasjonen. Anbefales ikke.

Dårlig pasientbehandling

Klinikk: Margit Hammerstad Plastikkirurgi Skrevet

Hadde sett mye reklame og for klinikken i forkant og ble derfor overrasket over dårlig pasientbehandling. Hyggelig i første møte, men når man som pasient stilte spørsmål eller hadde motforestillinger håndterte hun dette dårlig og ble irritert. Hun så i liten grad ut til å se behovet for å gi nødvendig informasjon. Opplevde henne som nedlatende og lite ivaretagende. Kommer ikke til å benytte dette tilbudet igjen.