Margit Hammerstad

Margit Hammerstad er plastikkirurg i Drammen

Siste vurderinger av Margit Hammerstad

Profesjonell og trygg

Klinikk: Margit Hammerstad Plastikkirurgi Skrevet

Hammerstad er en profesjonell og flink lege. Hun er opptatt av sine pasienter, og hun kan sitt fag til fingerspissene. Hun har et fantastisk team med seg som gjør hele opplevelsen trygg og god. Anbefales på det varmeste!

Helt fantastisk

Klinikk: Margit Hammerstad Plastikkirurgi Skrevet

Margit Hammerstad er utrolig dyktig, kunnskapsrik og erfaren. Hun stiller gode spørsmål, informerer godt og foretar ærlige vurderinger. Jeg har utført både en operasjon og flere kosmetiske behandlinger hos Dr. Hammerstad - med fantastiske resultater. Operasjonen var litt utenom det vanlige og hun ga meg derfor en egen, tilpasset pris. Andre kirurger skulle ha nesten dobbelt så mye betalt og var på ingen måte villige til å fastsette en egen pris tilpasset operasjonens størrelse og omfang. Dette sier noe om både service og erfarenhet. Resultatet ble alt jeg kunne drømme om og oppfølgingen var tett i tiden etter operasjonen. Både anestesi-sykepleieren og kirurgen gjorde en glimrende jobb under selve inngrepet og jeg følte meg godt ivaretatt hele veien. Jeg tenkte aldri over at jeg lå der og faktisk ble operert. Praten gikk og jeg merket at de rundt meg hadde full kontroll. Igjen, dyktig og erfaren kirurg som vet hvordan pasienter skal behandles. I tillegg er klinikken flott, lett tilgjengelig, bra parkeringsmuligheter, privat/skjermet, rask responstid og veldig hyggelig resepsjonist. Alt i alt en klinikk jeg anbefaler andre på det varmeste og et sted jeg selv kommer til å besøke ved flere anledninger i fremtiden.

Totalt uforutsigbar

Klinikk: Margit Hammerstad Plastikkirurgi Skrevet

Jeg har vært til behandling hos Margit to ganger. Jeg skulle til å skrive en bra andmeldelse om hun, siden hun først hjalp meg der andre sa nei. Men så, kun dager før da vi skulle ha ny behandling, sier hun ikke mener det er nødvendig å fortsette, selv om hun selv har sett effekten av behandlingen. Hun vet selv også at det er nødvendig å få behandling regelmessig og kontinuerlig i mitt tilfelle. Hun kunne i det minste gitt beskjed i god tid slik at jeg kunne finne en ny behandler.

Veldig fornøyd da jeg følte meg godt ivaretatt og trygg på Margit Hammerstad som lege.

Klinikk: Margit Hammerstad Plastikkirurgi Skrevet

Hadde en fin konsultasjons time med Margit Hammerstad.
Følte jeg ble hørt og hun viste seg til å ha mye kunnskap innenfor dette faget.
Under operasjon ble jeg godt ivaretatt.
Følte meg trygg og gledet meg veldig .
Har bare positive ord å si om denne klinikken da jeg er mer enn meget fornøyd med mine operasjoner der.
Kan absolutt anbefale denne klinikken til andre.

Uprofesjonell

Klinikk: Margit Hammerstad Plastikkirurgi Skrevet

Jeg har operert hos Margit to ganger. Begge gangene har hun dobbel booket to operasjoner samtidig. Det er alltid noe surr på klinikken! Margit er også utrolig uansvarlig, uprofesjonell og frekk!
Anbefaler virkelig ingen å være pasient/kunde hos Margit Hammerstad!