Margit Hammerstad

Margit Hammerstad er plastikkirurg i Drammen

Siste vurderinger av Margit Hammerstad

Uprofesjonell

Klinikk: Margit Hammerstad Plastikkirurgi Skrevet

Uprofesjonell og frekk. Er kjempe misfornøyd med hele opplevelsen og resultatet av operasjonen. Anbefales ikke.

Dårlig pasientbehandling

Klinikk: Margit Hammerstad Plastikkirurgi Skrevet

Hadde sett mye reklame og for klinikken i forkant og ble derfor overrasket over dårlig pasientbehandling. Hyggelig i første møte, men når man som pasient stilte spørsmål eller hadde motforestillinger håndterte hun dette dårlig og ble irritert. Hun så i liten grad ut til å se behovet for å gi nødvendig informasjon. Opplevde henne som nedlatende og lite ivaretagende. Kommer ikke til å benytte dette tilbudet igjen.

Utrolig bra oppfølging!

Klinikk: Margit Hammerstad Plastikkirurgi Skrevet

Fikk utført brystforstørrelse. Meget god informasjon før inngrepet og fantastisk oppfølging etterpå. Hadde litt væsking fra det ene operasjonssåret og da stilte hun opp på klinikken kl.18 lørdag kveld for å se på det! Følte meg svært trygg og godt ivaretatt, fikk mobilnr hennes med beskjed om å ta kontakt når som helst om det var noe.

Kunne ikke vært mer fornøyd med å bruke Margith som min lege!

Klinikk: Margit Hammerstad Plastikkirurgi Skrevet

Jeg har brukt Margith ved flere anledninger og kunne ikke vært mer fornøyd! Personellet der er profesjonelle og veldig hyggelige, man blir veldig godt tatt vare på. Jeg kan anbefale hun på det sterkeste, kommer aldri til å bruke noen andre.

Dyktig lege!

Klinikk: Margit Hammerstad Plastikkirurgi Skrevet

Kan på det varmeste anbefale Margit, hun er både kjempehyggelig og flink! Jeg følte meg trygg og ble godt tatt vare på under operasjonen.