Marit Nordskar

Plastikkirurg

Plastikkirurgi

Autorisasjon (1993)

Aleris Nesttun Bergen Telefonnummer55 59 99 9955 59 99 ...
Nesttunveien 90 B 5221 Nesttun
Marit Nordskar er plastikkirurg i Bergen

Siste vurderinger av Marit Nordskar

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Aleris Nesttun Bergen Skrevet

Sjelden medmenneskelighet, kunnskap og imøtekommelse. Jeg vil si Marit er helt unik i sitt slag. Vi gir henne våre varmeste anbefalinger

Fantastisk kirurg

Klinikk: Aleris Nesttun Bergen Skrevet

Jeg tok en brystreduksjon ved Aleris Nestun av Marit Nordskar 8. Juli. Marit er utrolig dyktig, ser hva som passer min kropp og kommer med relevante innspill. Hun ivaretok mine ønsker samtidig som hun kombinerte sine anbefalinger for et fullverdig resultat både estetisk og funksjonelt. Forståelsesfull og dyktig kirurg, som kan sitt fag. Takknemlig for jobben Marit har gjort, og hverdagen er offisielt blir 1 kg lettere.

Marit Nordskar

Klinikk: Aleris Nesttun Bergen Skrevet

Vil gi mine beste anbefalinger til Marit Nordskar da jeg ble operert av henne for knappe 2 uker siden. Fantastisk bra oppfølgning og service både før og etter operasjon. Dyktige mennesker som jobber der oppe og kan faget sitt.

Ærlig og erfaren plastikkirurg

Klinikk: Aleris Sykehus Marken Skrevet

Jeg foretok en brystoperasjon hos Marit. Et stort pluss at konsultasjon på forhånd er gratis! Hun var ærlig og kom frem til hva som ville gi et best resultat etter operasjon (over/under muskel og størrelse på implantat). Hun var opptatt av at jeg skulle bli fornøyd samtidig som hun kom med anbefalinger for det hun erfaringsmessig mente ville gi et godt resultat.

Jeg følte meg veldig trygg på selve operasjonsdagen også og ble tatt godt imot både før og etter operasjon. Jeg var litt usikker på om implantatene ville være for små slik at jeg ville angre i ettertid. Dette tok hun seriøst og målte og kom med samme anbefaling som på konsultasjon da jeg er smal i overkroppen og har lite underhudsfett. Hun kunne prøve et større implantat under operasjon, men om det ikke så pent ut ville hun avslutte med størrelsen vi avtalte på konsultasjon. Hun er tross alt ekspert og ønsker fornøyde kunder. Det er nå fire dager siden operasjon og det er tidlig å si hvordan resultatet blir, men jeg ser frem til å møte Marit igjen på kontroll. Hun anbefales.

Tiden fra konsultasjon til operasjon var ca 1 mnd, da dette passet best for meg, men jeg kunne fått kommet til tidligere. Kort ventetid, ingen telefonkø, flotte lokaler på Nesttun og hyggelige og flinke ansatte.