Michael Strand

Øre-nese-hals-lege

Øre-, nese-, halssykdommer

Autorisasjon (1986)

Klinikk Strand Telefonnummer52 70 79 5052 70 79 ...
Strandgata 94 5528 Haugesund
Michael Strand er øre-nese-hals-lege i Haugesund

Siste vurderinger av Michael Strand

Meget vellykket bihule-operasjon

Klinikk: Klinikk Strand Skrevet

Fikk utført en åpning av bihuler og neseganger (fjerning av polypper osv). Har manglet skikkelig smakssans og god pust i lang tid. Operasjonen gikk fint og fort, og har fått utrolig mye ut av den. Nesen er fornyet, og alt smaker bedre.

Mangel på info

Klinikk: Klinikk Strand Skrevet

Det var ikke en behagelig opplevelse.
Spurte meg spørsmål, og mens eg prøvde å svare, puttet han jernstenger oppi nesa mi. Og når eg gikk tilbake for å spørre han om noe ville han ikke snakke.
Eg kommer ikke tilbake.

Vedlig fornøyd

Klinikk: Klinikk Strand Skrevet

Dr. Strand er en utrolig dyktig lege innenfor feltet sitt. Han tar tiden til å snakke med pasienten og er veldig trygg å være rundt. Legekontoret svarer raskt på henvendelser og er veldig hyggelige. Anbefaler Strand 10/10

Veldig fornøyd

Klinikk: Michael Strand Skrevet

Dyktig lege som kan sitt fag. Veldig fornøyd med utredning, behandling og oppfølging.
Ja, han kan svare på henvendelser fra andre pasienter når han sitter i konsultasjon med deg. Men han har for eksempel et ansvar for pasienter som han nylig har operert. Og han bryr seg om pasientene sine.
Det er også hyggelige medarbeidere på klinikken.

Mangel på interesse for sin pasient.

Klinikk: Michael Strand Skrevet

Jeg fikk et elendig førsteinntrykk av denne legen. Han sitter med nesen ned i mobilen, og svarer på meldinger mens jeg snakker med han. Legen virker uinteressert i pasienten.
Pasienter på venteværelset kan høre all kommunikasjon som foregår i resepsjonen mellom legesekretær og lege. Lokalet virker ikke særlig personvernvennlig.