Amin Kalaaji

Amin Kalaaji er plastikkirurg i Oslo

Siste vurderinger av Amin Kalaaji

Styr unna!

Klinikk: Oslo Plastikkirurgi Skrevet

Har hatt 2 mislykkede operasjoner hos han. Den ene operasjonen var noe ingen andre kirurger gjør, og det med stor grunn. Det han skulle fikse ble MYE verre, for han skulle aldri gjort en slik alternativ operasjon. Det andre inngrepet han gjorde var i ansiktet mitt, der jeg rett og slett har fått ødelagt utseende mitt. Jeg føler meg lurt. Dette har vært ett mareritt. Han ga meg ingen advarsler på at noe kunne bli mislykket, kun at det skulle bli sååå fint. Så for guds skyld hold dere unna denne klinikken.

Useriøs og avvisende

Klinikk: Oslo Plastikkirurgi Skrevet

Jeg er sterkt misfornøyd med et kirurgisk inngrep I nesen. han klikker når du ber hjelp eller forstår ikke hva du vil selv om han later han forstår det. legen vil bare penger Aldri Aldri gå ditt du kommer til å angre og bortkast penger for ingenting.!!
Han tenker ikke om pasientene engang.

Svært sympatisk og dyktig

Klinikk: Oslo Plastikkirurgi Skrevet

Jeg hadde et tidligere ganske dårlig inngrep fra en annen klinikk som både så feil ut og gav meg smerter, og selv om det ikke var en helt enkel jobb å korrigere har Kalaaji sørget for at jeg nå har et naturlig resultat og i tillegg er plagene jeg hadde borte. Anbefaler Kalaaji på det varmeste.

Amin Kalaaji er en svært dyktig og sympatisk profesjonell. Jeg ble fra første konsultasjon godt ivaretatt og hørt, og han tok seg god tid til alle de ekstra spørsmålene jeg hadde i forbindelse med mitt inngrep. Jeg både ringte, mailet og bad om ekstra konsultasjon fordi jeg hadde mange spørsmål og følte meg litt plagsom, men både resepsjonist og kirurg sa at det var helt greit og forståelig og svarte godt og utfyllende, og jeg følte meg da ikke plagsom allikevel som jeg er svært takknemlig for.

Neseoperasjon

Klinikk: Oslo Plastikkirurgi Skrevet

I've been bothered by my old nose since childhood and it had a significant impact on my self-esteem since then.
Every accidental glimpse of my reflection would instantly affect my mood.
After the surgery and now 3 months post-op, my nose appears incredibly natural, it compliments my facial features perfectly and there are no visible scars.
It's as though I was born with it.
The healing process was surprisingly fast and nearly painless with no bruising.
While I initially pursued this surgery for aesthetic reasons, I found that I barely think about my appearance anymore. I can now carelessly enjoy my day without the constant worry about how I look.
It gave me that extra boost of confidence that I needed.
I'm incredibly grateful to my plastic surgeon for this life-changing transformation!

Dyktig, grundig og en ener innen sitt fagfelt

Klinikk: Oslo Plastikkirurgi Skrevet

Jeg ble definert som invalid på Rikshospitalet i 2021. Da kunne jeg nesten ikke gå, grunnet "heel fatpad syndrom". Jeg hadde søkt hjelp i 3 år, men fikk høre av alt medisinsk personell jeg oppsøkte, at ødelagte fettputer i hælene ikke kunne fikses. Så fant jeg dr Kalaaji. Etter to operasjoner utført av det som må være indrefileten av kirurger, føles det nå som om jeg har fått livet i gave på nytt. Man tenker ikke på evnen til å gå før den blir borte, og det å få den tilbake er helt fantastisk. Oslo Plastikkirurgi anbefales på det varmeste.

[Navn fjernet av moderator]