Morten H Haug

Plastikkirurg og øre-nese-hals-lege

• Plastikkirurgi
  • Øre-, nese-, halssykdommer

Autorisasjon (1987)

Nimo-klinikken Telefonnummer31 30 09 1131 30 09 ...
Øvre Storgate 4-6 3018 Drammen
IbsenSykehuset Gjøvik Telefonnummer962 04 000962 04 0 ...
Tordenskjoldsgate 13-15 2821 Gjøvik

Siste vurderinger av Morten H Haug

Tryggt og godt

Klinikk: Nimo-klinikken Skrevet

Ble operert av Morten på Nimo klinikken i Drammen for nå 4 uker siden. Er kjempe fornøyd med resultatet, fikk hjelp med å finne riktig størrelse som passa meg. Morten er en kjempe hyggelig fyr som bryr seg om pasientene, veldig dyktig! Aldri følt meg så trygg som det jeg gjorde på denne klinikken. Alt fra kirurgen til anestesilege og resepsjonist, du var i gode hender hele veien.

Er svært fornøyd med Morten

Klinikk: Nimo-klinikken Skrevet

Dette er min andre operasjon hos Morten Haug. Hadde bukplastikk for ca et halvt år siden, mens nå byttet jeg brystimplantatene. Syns han er veldig fin å prate med på konsultasjon, kommer med gode råd og er trygg og tillitsfull, samtidig som han på ingen måter er en selger eller prøver å prakke på deg noe. Flere ganger sa han at det måtte føles riktig for meg. Han er lett å få tak i om man kommer på noe man lurer på i tiden mellom konsultasjon og operasjon.

På operasjonsdagen møtte jeg først det fine teamet før jeg kom inn til Morten som har en rolig og lun energi. anestesilege og ei annen som var tilstede under operasjon var veldig hyggelige og jeg følte meg trygg. Da jeg våknet på postop møtte jeg ei som også satt der sist gang som er enormt god å ha rundt seg mens kommer seg litt etter litt.

Ingen komplikasjoner, ingen smerter og flott resultat. Anbefaler Morten Haug på det varmeste

Tusen takk!

Klinikk: IbsenSykehuset Porsgrunn Skrevet

Tusen takk for at du har gitt meg selvtilliten tilbake. Tusen takk for fantastisk oppfølging, for at du tar deg tid til å svare på spørsmål, for resultatet som stadig blir bedre, for tiden du bruker både dag, kveld og helg for å trygge meg. Takk for at du skaper trygghet i prosessen, og takk for et flott resultat som bare blir bedre og bedre for hver dag som går.

Anbefales på det sterkeste! Etter bukplastikken kan jeg endelig se meg selv i speilet igjen å være mer tilfreds med egen kropp. Det har også gitt mer motivasjon til å jobbe mot en sunnere og friskere livsstil.

Igjen, tusen takk! Du er virkelig en lege som kan lytte, informere og full av medmenneskelighet.

Fantastisk !

Klinikk: Nimo-klinikken Skrevet

Veldig god konsultasjon, veiledning og tilstedeværelse, anbefales etter å ha hatt konsultasjon ved flere klinikker i Oslo, uten å de hadde i nærheten av forståelse og innsikt i ha jeg ønsket og ut i fra mine behov for å kunne forsette en aktiv hverdag og en hverdag der trening gir mening!

Utrolig fornøyd

Klinikk: Nimo-klinikken Skrevet

Tok bukplastikk med lipo på mage og hofter, og er ekstremt fornøyd med alt fra opplevelsen til resultatet. Morten har en veldig god og trygg måte å være på, og teamet rundt han var utrolig flinke på å passe på at jeg hadde det bra. Følte meg så godt ivaretatt fra jeg kom til jeg gikk. Har ingenting å utsette på noe, og vil aldri bruke en annen lege igjen ved fremtidige inngrep. Morten ga meg mobilnr sitt etter konsultasjonen og har besvart alle spørsmål raskt. Etter operasjon stakk han innom på post.op og ringte i tillegg samme kveld for å høre hvordan det gikk. Time for å passe på at alt ble som det skulle ble satt opp etter under en uke. Er strålende fornøyd med alt.