Morten H Haug

• Plastikkirurgi
  • Øre-, nese-, halssykdommer
  • Øre-nese-halssykdommer

1987

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Nimo-klinikken Telefonnummer31 30 09 1131 30 09 ...
Øvre Storgate 4-6 3018 Drammen

Siste vurderinger av Morten H Haug

Dyktig og tilstedeværende

Klinikk: Nimo-klinikken Skrevet

Har fått utført brystforstørrelse av Morten Haug to ganger. Første gang i 2010, hvor jeg opplevde meg trygg og godt ivaretatt. God oppfølging og legen var veldig tilgjengelig, uavhengig av tid på døgnet.
På grunn av gode erfaringer valgte jeg i 2019 å benytte meg av Dr. Haug for økt forstørrelse. Han er kunnskapsrik og tar seg god tid til pasient. Jeg er veldig fornøyd med resultatet.

Veldig fornøyd

Klinikk: Nimo-klinikken Skrevet

Kan absolutt anbefale Morten Haug, hvis du har tenkt på å ta en brystoperasjon. Jeg ble utrolig fornøyd med mine bryster. Kunne ikke vært mere fornøyd. Han er tilgjengelig hele tiden, og ringer opp og hører hvordan det går flere ganger etter operasjonen.
Forklarer godt og er trygg. Følte jeg ble godt ivaretatt.

Mislykket neseplastikk

Klinikk: Aleris Nobel Klinikk Skrevet

Fikk utført neseplastikk av Dr Morten Haug høsten 2014. Jeg er slett ikke fornøyd med resultatet. Gikk fra "klassisk nese" men med krum rygg, til altfor liten neserygg, utvidete nesebor, oppstopper og kantete nesetipp. Har konsultert Dr Haug to ganger etter operasjon, men møter null interesse eller forståelse. Angrer fryktelig på at jeg valgte å la meg operere.

Dr. Morten Haug - Brystimplantasjon

Klinikk: Nimo-klinikken Skrevet

Veldig fornøyd med opplevelse og resultat fra Nimo Klinikken med Morten Haug som kirurg! Fikk trygg og informerende konsultasjon på forhånd, og all informasjon jeg lurte på ble besvart. Ble godt tatt imot og tatt vare på fra start til slutt, i tillegg til god oppfølging etter operasjon. Veldig tilgjengelig til alle døgnets tider på telefon, og veldig tålmodig med tanke på at jeg måtte spørre om ting flere ganger etter litt bakrus fra narkose. Kan absolutt anbefales!

ikke fornøyd

Klinikk: Aleris Colosseum-Nobel Skrevet

Resultatet er dårlig både funksjonelt og estetisk
etter neseplastikk.
Samme erfaring som andre, han distanserer seg
fra alle henvendelser om klage og ignorere meldinger
og telefon.
Dårlig informasjon før operasjonen også.
Styr unna denne kirurgen!