Morten H Haug

Nimo-klinikken

• Plastikkirurgi
  • Øre-nese-halssykdommer

1987

Nimo-klinikken Telefonnummer31 30 09 1131 30 09 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Øvre Storgate 4-6 3018 Drammen

Siste vurderinger av Morten H Haug

Dr. Morten Haug - Brystimplantasjon

Klinikk: Nimo-klinikken Skrevet

Veldig fornøyd med opplevelse og resultat fra Nimo Klinikken med Morten Haug som kirurg! Fikk trygg og informerende konsultasjon på forhånd, og all informasjon jeg lurte på ble besvart. Ble godt tatt imot og tatt vare på fra start til slutt, i tillegg til god oppfølging etter operasjon. Veldig tilgjengelig til alle døgnets tider på telefon, og veldig tålmodig med tanke på at jeg måtte spørre om ting flere ganger etter litt bakrus fra narkose. Kan absolutt anbefales!

ikke fornøyd

Klinikk: Aleris Colosseum-Nobel Skrevet

Resultatet er dårlig både funksjonelt og estetisk
etter neseplastikk.
Samme erfaring som andre, han distanserer seg
fra alle henvendelser om klage og ignorere meldinger
og telefon.
Dårlig informasjon før operasjonen også.
Styr unna denne kirurgen!

Misfornøyd

Klinikk: Aleris Colosseum-Nobel Skrevet

Jeg fikk utført neseplastikk for noen år siden. Jeg var ikke fornøyd med resultatet, og kirurgen var enig. Vi ble derfor enige om å gjøre en revisjon. Enda en gang legger jeg meg under kniven, og forskjellen er minimal fra min opprinnelige nese. Jeg forteller kirurgen at nesen min ikke er symmetrisk og at det ene neseboret er høyere opp. Kirurgen mener da at det var slik til å begynne med. Hvorfor skal jeg operere meg to ganger dersom resultatet skal bli slik jeg var til å begynne med? Jeg har nå fått utført min tredje operasjon i Istanbul av en annen kirurg, og kunne ikke vært mer fornøyd med resultatet. Meget stor forskjell på kompetanse etter min mening. Anbefaler ikke denne kirurgen.

dårlig.

Klinikk: Aleris Colosseum-Nobel Skrevet

Jeg opererte puppene mine hos han i 2014, han ga meg små pupper. etter operasjon sa han til meg at det var bare å ringe om det var noe, men han ignorerte alle mine meldinger og da jeg prøvde å ringe. Jeg skrev dette også på deres facebookside som en anmeldelse, men fikk varsel om at de hadde slettet den, det sier sitt tenker jeg. I tillegg fikk jeg aldri vite om noe som heter etterkontroll som alle skal dra på etter en brystoperasjon, før lenge etterpå av andre venninner.
Anbefaler ingen å dra hit. Angrer på at jeg ikke valgte Fornebuklinikken.

Professional, good communication and support, understanding

Klinikk: Aleris Nobel Klinikk Skrevet

I had total face lift with Dr Haugen about 10 years ago.
Still today I'm so happy with the results- I'm glad to see my looks in mirror every morning. The scars are there, yes but I'm forgetting them and nobody has never asked what they are, not even hairdresser.
Full facelift is a big thing, you need to be prepared. Recovery is painful and lonely process. Dr Haugen was supportive and down to earth, I can really recommend him.