Morten H Haug

Nimo-klinikken

• Plastikkirurgi
  • Øre-, nese-, halssykdommer

Autorisasjon (1987)

Nimo-klinikken Telefonnummer31 30 09 1131 30 09 ...
Øvre Storgate 4-6 3018 Drammen

Siste vurderinger av Morten H Haug

Lite villig til å ordne opp i mislykket operasjon

Klinikk: Nobel Clinic Skrevet

Opererte nesen min i 2011. Operasjon ble meget mislykket, da nesen var mye skjevere etterpå, samt fikk jeg et stort heng på nesetippen der arret var. Det ble derfor ny operasjon etter 1 år, men det eneste som ble rettet var henget på nesetippen. Har i dag en nese som er helt "vridd" og nesen ser ut som den er blitt delt i to midt over neseryggen. Var inne til konsultasjon hos dr Haug på ny klinikk i 2017ca(aleris) da nesen stadig etter så mange år plager meg, men det var ingen villighet til å prøve å ordne nesen med ny operasjon. Vil nå kontakte alternativ klinikk for å prøve å løse problemet.

Trygg, omsorgsfull og kunnskapsrik.

Klinikk: Nimo-klinikken Skrevet

Fikk utført buk kirurgi øvre/nedre + fett suging, for snart tre uker siden. Har fra første konsultasjon hos Morten Haug følt meg veldig ivaretatt, både før og etter operasjonen.
Grundig informasjon ble gitt på konsultasjon, og da jeg kontaktet klinikken med et tilleggs spørsmål, fikk jeg svar med en gang.
Resultatet så langt er helt nydelig, jeg er veldig fornøyd!

Fantastisk fornøyd med neseplastikk

Klinikk: Nimo-klinikken Skrevet

Jeg hadde i mange år vurdert å operere nesen min. Etter å ha vært på konsultasjon hos flere av de mest brukte/omtalte nesekirurgene i landet, falt valget til slutt på Morten Haug. Han har lang erfaring, og dette følte jeg var en stor trygghet. Han var også den som ga meg best forklaring på hvordan han ville løse «problemene» med nesen min (jeg hadde en veldig rar fasong på nesen) og han var samtidig klar på hvilke begrensninger det var ift. det som kunne gjøres. Han var veldig realistisk og lovet ikke mer enn han kunne holde.
Han har gjort akkurat det vi ble enige om at han skulle gjøre med nesen min, og nesen ser nå kjempefin ut og helt naturlig.
Dr. Haug er i tillegg tilgjengelig på telefon, og er han opptatt, så ringer han alltid tilbake når han er ledig.
Utrolig dyktig kirurg, anbefales virkelig!!

Trygg, rolig og utrolig dyktig!

Klinikk: Nimo-klinikken Skrevet

Tusen takk for nok en god opplevelse med deg som plastisk kirurg. Totalt pakken har du! Operert både nese, mini buk, og fettsuging med transplantasjon, og er ekstremt fornøyd.
Ingen smerte rett etter og minimalt malt smerte i healing prosessen.
Kan anbefales til alle.

Bra resultat av brystoperasjon.

Klinikk: Nimo-klinikken Skrevet

Etter å ha vurdert brystoperasjon lenge, tok jeg motet til meg og bestilte time til konsultasjon. Dr. Morten ga meg gode råd for at resultatet skulle bli sånn jeg ønsket.
Jeg var veldig nervøs på operasjonsdagen, men ting gikk veldig bra og jeg ble tatt godt vare på. Det var god oppfølging etter operasjonen, og var det noe jeg lurte på så var det bare å spørre.
Er veldig fornøyd med resultatet og at jeg ikke er flatbrystet lenger.

Dette er en Pluss-tjeneste.