Nina Harris-Christensen

Nina Harris-Christensen er øyelege i Stord

Siste vurderinger av Nina Harris-Christensen

Useriøs

Klinikk: Øyelege Nina Harris-Christensen Skrevet

Eg har aldri i mitt liv våre med på mer useriøs opplegg hos en øyelege. Har prøvd i flere dager og avbestille time for årlig kontroll. Først var telefonene stengt, så det ingen som svarer på telefonen. Har prøvd i flere dager og avbestille. Finner heller ingen andre måter og avbestille time på.

Dårlig oppførsel, uventet av lege

Klinikk: Øyelege Nina Harris-Christensen Skrevet

Med diabetesdiagnose har jeg behov for regemessige øyekontroller hos eneste øyelege i området: Nina Harris-Christensen, og har dermed vært hos henne 2 ganger. Den første gangen tenkte jeg at hun sikkert hadde en dårlig dag, pga. litt uventet språkbruk og praktisk talt nær uvennlig oppførsel. Ved neste besøk ble der venting i over en time ekstra, og uten annen grunn enn at de ville spare tid ble jeg avkrevd betaling før timen. Aksepterte da dette, men opplevde deretter at lege Harris-Christensen ble svært fornærmet da jeg på normalt høflig vis påpekte ventetiden i forhold til problematikk med å ta fri fra jobb. Videre ble hun da høylydt irritert og avbrøt den videre undersøkelsen, uttalte så at dagens tidsforsinkelse gjorde at der ikke var tid igjen til det resterende, men at det viktigste likevel var gjort. Deretter ble jeg bedt om å vennligst forlate kontoret hennes. Har aldri før opplevd slik kundebehandling av noen form for helsepersonell.

Om du er i systemet, er du heldig. Stornøgd!

Klinikk: Øyelege Nina Harris-Christensen Skrevet

Har vore fulgt opp i fleire år grunna livsvarig sjukdom. Føler meg godt ivaretatt og møter ei augespesialist som verkeleg ser meg og forstår kva eg går gjennom. Undersøkelsane tar lang tid men når ein får så fullstendig undersøking er det verdt kvart minutt.
Kunne ikkje tenkt meg å byta augelege nokongong. Uheldig at ho blir forseinka ofte av andre pasientar som tek tid, eller personar som plutseleg står på døra. Har heldigvis ei sympatisk, ung og flink kontordame til stades som informerar godt.
Håpar det etterkvart kjem fleire augespesialistar for å avlasta den store pågangen dei har.

Uansett, dyktig augelege og personell og absolutt verdt å anbefala!

Dyktig og omsorgsfull

Klinikk: Øyelege Nina Harris-Christensen Skrevet

Har ikke hatt en så omfattende undersøkelse hos øyespesialist før. Trivelig øyelege, dyktig og omsorgsfull. Følger meg som pasient og flere jeg kjenner, godt opp og ønsker en best mulig behandling videre. Forstår at hun har mange pasienter noe som fører til lite ekstra kapasitet, men dette er noe som har vært problematisk hos tidligere øyelege også. Håper det etterhvert blir anledning til å ha en ekstra øyelege på Stord eller i nærområdet.

Anbefales på det sterkeste

Uhyggelig

Klinikk: Øyelege Nina Harris-Christensen Skrevet

Nekter å ta inn akutt timer, når en først har time oppfører hun seg dårlig, er ufin. Sender de fleste kunder videre til Haugesund, tar ikke i mot henvisning fra optiker og klager til pasient om at hun ikke har kapasitet til alle kundene i distriktet.

Anbefales ikke pga manglende empati og sosial forståelse.