Nina Harris-Christensen

Øyelege Nina Harris-Christensen

Øyesykdommer

1997

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Nina Harris-Christensen er øyelege i Stord

Siste vurderinger av Nina Harris-Christensen

Om du er i systemet, er du heldig. Stornøgd!

Klinikk: Øyelege Nina Harris-Christensen Skrevet

Har vore fulgt opp i fleire år grunna livsvarig sjukdom. Føler meg godt ivaretatt og møter ei augespesialist som verkeleg ser meg og forstår kva eg går gjennom. Undersøkelsane tar lang tid men når ein får så fullstendig undersøking er det verdt kvart minutt.
Kunne ikkje tenkt meg å byta augelege nokongong. Uheldig at ho blir forseinka ofte av andre pasientar som tek tid, eller personar som plutseleg står på døra. Har heldigvis ei sympatisk, ung og flink kontordame til stades som informerar godt.
Håpar det etterkvart kjem fleire augespesialistar for å avlasta den store pågangen dei har.

Uansett, dyktig augelege og personell og absolutt verdt å anbefala!

Dyktig og omsorgsfull

Klinikk: Øyelege Nina Harris-Christensen Skrevet

Har ikke hatt en så omfattende undersøkelse hos øyespesialist før. Trivelig øyelege, dyktig og omsorgsfull. Følger meg som pasient og flere jeg kjenner, godt opp og ønsker en best mulig behandling videre. Forstår at hun har mange pasienter noe som fører til lite ekstra kapasitet, men dette er noe som har vært problematisk hos tidligere øyelege også. Håper det etterhvert blir anledning til å ha en ekstra øyelege på Stord eller i nærområdet.

Anbefales på det sterkeste

Uhyggelig

Klinikk: Øyelege Nina Harris-Christensen Skrevet

Nekter å ta inn akutt timer, når en først har time oppfører hun seg dårlig, er ufin. Sender de fleste kunder videre til Haugesund, tar ikke i mot henvisning fra optiker og klager til pasient om at hun ikke har kapasitet til alle kundene i distriktet.

Anbefales ikke pga manglende empati og sosial forståelse.