Ola Evjen

Klinikk Trondheim
Ola Setroms veg 14B 7024 Trondheim
Tlf: 72 90 90 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Ola Evjen

Erfaren, profesjonell og meget dyktig

Klinikk: Klinikk Trondheim Skrevet

Dette er en trygg og erfaren kirurg. Han tar seg god tid, og man føler seg ivaretatt fra første stund. Jeg er veldig fornøyd med oppfølging både før og etter operasjonen, og ikke minst med resultatet av min operasjon.
Klinikken han nå driver holder til i flotte lokaler, og helhetsinntrykket er av alle nevnte årsaker svært bra.

Fantastisk kirurg

Klinikk: Teres Stokkan Skrevet

Jeg utførte en brystreduksjon hos Dr. Ola Evjen og kunne ikke ha vært mer fornøyd med hele prosessen fra første konsultasjon til gjennomført operasjon. Dr. Evjen er en dyktig lege som er flink til å informere om hva du kan forvente, og som er lett å få tak i om det er noe man lurer på. Dr. evjen og hele teamet på klinikken tok meg godt imot, og resultatet etter operasjonen har oversteget alle mine forventninger.

Veldig dyktig kirurg!

Klinikk: Teres Stokkan Skrevet

Straks 6 uker siden jeg hadde full bukplastikk med fettsuging av flanker. For det første er Ola en veldig sympatisk og snill lege som ikke er ute etter å tjene mest mulig penger. Han er utrolig dyktig og har gjort en veldig bra jobb estetisk. Foreløpig er resultatet kjempefint og arret er veldig smalt i forhold til bilder jeg har sett av andre på Google. Jeg er strålende fornøyd med han og jobben han har gjort :)

Fantastisk dyktig lege!

Klinikk: Teres Stokkan Skrevet

Har utført liten bukplastikk og skal nå utføre brystreduksjon av Ola Evjen. Meget fornøyd med at legen er ærlig og opptatt av resultat fremfor å tjene penger. Forklarer nøye og tar seg god tid! Kan absolutt anbefales!