Olav Skatvedt

Autorisasjon (1983)

Siste vurderinger av Olav Skatvedt

Effektiv og profesjonell

Klinikk: Råholt øre-nese-hals Skrevet

Han er absolutt ingen «smalltalker», men han er god til å lytte til pasienten og foreslå løsninger. Fin lege som tar deg på alvor. Allikevel med en dose befriende humor der det passer.

Interessert ,og informativ.

Klinikk: Råholt øre-nese-hals Skrevet

Hyggelig velkomst av helsesekretærer. Dr. undersøkte nøye, og jeg gikk igjennom flere tester. Vært tilbake for oppfølging, meget godt fornøyd totalt sett.

Grundig og informativ

Klinikk: Råholt øre-nese-hals Skrevet

Jeg ble tatt godt i mot, gikk gjennom flere undersøkelser, og tilslutt informert på en god og ryddig måte.
Kom også inn nesten 15 min før avtalt tid 👍

Ingen empati

Klinikk: Råholt øre-nese-hals Skrevet

Ble ikke hilst på av legen, ble avbrutt og virket ikke interessert i å høre meg fortelle om mine symptomer. Er helsepersonell selv og er vant til å behandle pasienter med respekt og forståelse. Her følte jeg at jeg var til bry og uvelkommen.

Uinteressert og avvisende lege

Klinikk: Råholt øre-nese-hals Skrevet

Dr. Skatvedt hilste ikke på meg da jeg kom inn, ble bare kort henvist til å sitte. Jeg var der for øresus, men han konstaterte i en tone jeg oppfattet som irritert, at hørselen min var da god nok. Jeg påpekte at det var øresus og ikke hørselen som var problemet. Jeg fikk et skriv om emnet som jeg kunne lese hjemme, deretter var det rett ut. Jeg forlot stedet med en dårlig følelse i magen, bortkastet tid og penger. Det øvrige personalet var dog hyggelige og profesjonelle.