Olav Skatvedt

EEG Laboratoriet AS, Råholt øre-nese-hals

• Allmennmedisin
  • Øre-, nese-, halssykdommer

Autorisasjon (1983)

EEG Laboratoriet AS Telefonnummer23 19 60 4723 19 60 ...
Sørkedalsveien 10C, 2. etasje 0369 Oslo
Olav Skatvedt er øre-nese-hals-lege i Oslo og Eidsvoll

Siste vurderinger av Olav Skatvedt

Bra service

Klinikk: Råholt øre-nese-hals Skrevet

Må takke for en utrolig bra opplevelse i dag .blir møtt med hyggelige folk i resepsjon
Rask ekspedering , rask behandling og kjempe bra info
Igjen takk og kommer igjen i juni 😀

Umulig å bestille time.

Klinikk: Råholt øre-nese-hals Skrevet

Jeg var der en gang etter henvisning av min fastlege. Jeg har ikke fått negativt inntrykk av selve legen, men av resepsjonen derimot...Lege Skatvedt sendte meg til å ta CT og så komme tilbake for at han skulle se på bildene. Etter at CT bildene var i boks, ringte jeg inn for å bestille ny time. Telefonen var bestandig opptatt og jeg kunne ikke få tak i dem. Jeg sendte epost og forklarte situasjonen. Fikk et svar: "når har du time på CT?" (unødvendig spørsmål fordi jeg sa dette på min første mail). "Jeg har allerede tatt CT" svarte jeg . Da fikk jeg ingen respons. Jeg måtte reise til min fastlege igjen og få ny henvisning til en annen ØNH spesialist.

Skuffende

Klinikk: Råholt øre-nese-hals Skrevet

En av Resepsjon dame svare på alt som lege.Veldig kort og ikke så hyggelig å prate med. Svarer på alt uten å diskutere med lege. Lege føles veldig høyt på seg selv. Kort tid til samtale veldig lite forklaring. Inn og ut på 10 minutter. Bagatellisere hele mitt situasjonen 😣
Tips: Ønsker mer kvalitet. Bruke tid på pasienter og ikke behandle dem som dette betyr ingenting. Og resepsjonen vise litt mer interesse for folk som ringer og var hyggelig og mindre avvisende spørre legen når dere får spørsmål selv dere har alltid svar på alt.

Avvist

Klinikk: Råholt øre-nese-hals Skrevet

Føler oss fullstendig avvist. Venter 45 min etter avtaletiden. Ble ropt opp uten at han ventet på oss. Måtte gjette retning å gå innenfor døren. Håndhilser ikke på mor eller datter. Kroppsspråket viser fullstendig uinteresse. Virker som om han ikke kan bli kvitt oss raskt nok. Blir avvist med en avkortet forklaring og ut døra før det er gått 5 min.

Kunnskapsrik og høflig

Klinikk: Råholt øre-nese-hals Skrevet

Fornøyd med alt. Hyggelige ansatte, og en lege som kan yrket sitt. Selvsikker og trygg. Anbefales! *tommel opp*