Olav Skatvedt

Autorisasjon (1983)

Siste vurderinger av Olav Skatvedt

Kunnskapsrik og høflig

Klinikk: Råholt øre-nese-hals Skrevet

Fornøyd med alt. Hyggelige ansatte, og en lege som kan yrket sitt. Selvsikker og trygg. Anbefales! *tommel opp*

Virker proff og stødig

Klinikk: Råholt øre-nese-hals Skrevet

Hadde med min datter til kontroll etter ørebetennelse. Legen ga ett godt inntrykk og virker proff og stødig.
Vi er godt fornøyd med gjennomføringen av konsultasjonen.

Utrygt og blir ikke hørt.

Klinikk: Råholt øre-nese-hals Skrevet

Vært her flere runder med minstemann og føler oss hverken hørt eller godt ivaretatt. Han har en diagnose som kan gjøre undersøkelser vanskelig (dette er selvfølgelig opplyst om på forhånd), da blir personalet fort stresset og lite hyggelige. Legen tar seg aldri tid til å lytte, sjekket ikke en gang henvisningen og begynte å undersøke ørene, da vi var der for noe helt annet. Leste først gjennom henvisningen etter at jeg påpekte hvorfor vi var der og flere av de viktige undersøkelsene/tingene som skulle gjøres/sjekkes unngikk han å utføre. Han glemte til og med å sjekke resultat etter en allergitest.
Føler han er av den gamle generasjonen, hvor han mener alt kommer av seg selv/ordner seg selv og at vi som foreldre er hysteriske, selv med flere fagpersoner/instanser som også uttrykker bekymring og krever videre utredning. Her føler vi oss ikke trygge og var bare om å gjøre å bli fortest ferdig.

Kommunikasjon - 0

Klinikk: Råholt øre-nese-hals Skrevet

Barna med språkvansker- sjekket barnas ørene,sa :" alt er fint ha det!" Alt sammen tok 2 minutter.
Dame i resepsjonen var hyggelig

Meget godt behandlet

Klinikk: Råholt øre-nese-hals Skrevet

Vi er to familiemedlemmer som begge fikk meget god behandling på klinikken. Ingen ventetid, effektivt og tillitsvekkende. Vi ble begge kurert raskt etter effektiv diagnostisering.