Olav Jetlund

Diploma AS, Senter for ønh-sykdommer

Øre-nese-halssykdommer

1978

Diploma AS, Senter for ønh-sykdommer Telefonnummer67 90 15 0067 90 15 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Boecksgt. 3 1473 Lørenskog
Olav Jetlund er øre-nese-hals-lege i Lørenskog

Siste vurderinger av Olav Jetlund

Dømmende og arrogant

Klinikk: Diploma AS, Senter for ønh-sykdommer Skrevet

Jeg jobber som spesialist innen IT og har musikk som hobby

Første inntrykket mitt er at han ikke liker musikere etter kommentaren: ‘Jaså, du er musiker du!!’

Jeg sliter med sterke tinnitusplager etter et hjerneslag for ett år siden.

Her var det absolutt ingen hjelp å få eller forslag til hjelp.
Jeg spurte om det var noen hjelpemidler og fikk til svar: ‘ Ja, sikkert. Det finnes kanskje noe høreapparat’. Virket som han bare ville ha meg ut.

Fant en ny klinikk i Oslo hvor jeg ble møtt med respekt og fikk all den hjelpen jeg ønsket. Nå er hjelpemidler på vei og oppfølgingstime er avtalt!

PS! Dette er den andre legen jeg har brukt hos Diploma Lørenskog og definitivt den siste på dette legesenteret.

Jeg blir alltid sett på som blid og positiv person og har ingen problemer med folk/leger jeg møter ellers!! Hun som tok hørseltesten var forøvrig veldig hyggelig!

Veldig bra lege!

Klinikk: Diploma AS, Senter for ønh-sykdommer Skrevet

Var hos Olav på konsultasjon med bihulene, og det var veldig bra.
Han er en veldig hyggelig og forståelsesfull mann, noe som er beroligende når man skal ha lange instrumenter langt inn i nesa. Han hørte på hva jeg hadde å si, og møtte meg på en god og verdig måte.
Damene på kontoret er også veldig hyggelige og omsorgsfulle.
Jeg har vært der for noen år siden, da hos en annen lege, og det var ikke bra. Så tusen takk, for at det ble en god opplevelse denne gangen!