Olav-Øistein Nerheim

Olav-Øistein Nerheim er øre-nese-hals-lege i Bærum

Siste vurderinger av Olav-Øistein Nerheim

Svært effektiv og kompetent

Klinikk: KOSMOP Olav-Øistein Nerheim Skrevet

En i særdeleshet effektiv og kompetent lege. Har blitt ivaretatt på beste måte mht medisinsk behandling. Om du er ute etter en som holder hånden din og synes synd i deg er han kanskje ikke den rette.
Det er verd å merke seg at andre leger tar med sine barn til Olav når det ligger innen hans spesialfelt. Det sier det meste.

God gjennomgang av mine symptomer

Klinikk: KOSMOP Olav-Øistein Nerheim Skrevet

Fikk stor tillit til legen og audiograf som behandlet meg to ganger under en akutt lidelse. Fikk hurtig time, noe som hjalp godt på følelsen av å være ivaretatt. Anbefaler klinikken varmt.

Arrogant og tydelig uinteressert

Klinikk: Bekkestua Private Spesialistlegesenter Skrevet

Hvis man ikke er interessert i pasientene sine bør man heller ikke ha pasienter. Jeg opplevde Nesheim som arrogant og likegyldig. Observerte ved mine to besøk hos Nesheim at det ikke bare var jeg som opplevde ham på denne måten. Aner ikke om om han er flink faglig. Betjeningen i resepsjonen var imidlertid meget hyggelig og forekommende.

Veldig profesjonelt og god oppfølging.

Klinikk: KOSMOP Olav-Øistein Nerheim Skrevet

Både min sønn og meg selv har blitt operert av Dr Nerhem. Han er kunnskapsrik og dyktig. Han ringte selv etter min sønns operasjoner en lørdag for å sjekke hvordan det stod til. Jeg kan bar egi han de beste anbefalinger.

Arrogant

Klinikk: Bekkestua Private Spesialistlegesenter Skrevet

Nerheim er kanskje en dyktig lege, men opplevde han som svært arrogant. Her var det inn og rett ut, tok seg knappe 5 min på en time jeg hadde ventet 2 måneder på. Følte meg hverken sett eller hørt.