Olav-Øistein Nerheim

Olav-Øistein Nerheim er øre-nese-hals-lege i Bærum

Siste vurderinger av Olav-Øistein Nerheim

Lite hyggelig, lang ventetid

Klinikk: Bekkestua Private Spesialistlegesenter Skrevet

Kommer ikke gjennom på telefon. Lang ventetid til avtalt time. Selv om timen er før kl 8, er det allerede mange på venterommet og det oppstår forsinkelser. Ved time på ettermiddag, har jeg opplevd å vente i 1,5 time. De sender ikke ut påminnelse til timer på sms. Da barnet kan bli urolig pga lang ventetid, blir han irritert på barnet. Vurdering av barnet tar kun et par minutter hver gang. Jeg får inntrykk av at han ikke er opptatt av å fortelle hva han undersøker eller finner ut. Utydelige beskjeder om medisinering. Han kan sikkert legefaget, men han er ikke god til å formidle det til pasientene sine.

Svært godt inntrykk!

Klinikk: Bekkestua Private Spesialistlegesenter Skrevet

Jeg har grunnet kronisk sykdom hatt jevnlig oppfølging over flere år hos Nerheim. Jeg blir overrasket når jeg leser mange av disse tilbakemeldingene – de gir et helt annet inntrykk enn det jeg selv har fått. I tiden jeg har vært hans pasient har Nerheim fremstått som en sympatisk, serviceinnstilt og ikke minst (etter det en som ikke har formell medisinsk kompetanse kan vurdere) faglig dyktig lege.

Helt håpløst !!!!!

Klinikk: Bekkestua Private Spesialistlegesenter Skrevet

Min datter har gått fast for å støvsuge ørene , og i April 2020 hadde hun sin faste time, men den ble avlyst grunnet Covid-19 situasjonen, Greit det , men da forventet jeg at vi skulle høre fra de når pandemien roet seg litt , men nei da.. nå har jeg ringt de fra mai til nov og kommer ikke igjennom , blir bare satt på vent , og har sendt 5 mail ,men ingen svar. ENDELIG nå i des 2020 kom jeg igjennom på tlf , men da ble jeg møtt av en skikkelig ufin og uhøflig dame på tlf ,som endte i at jeg aldri skal hit i gjen. Nerheim i seg selv har jeg ikke noe vondt å si om , men han burde så absolutt skaffe seg noen nye sekretærer og/eller et nytt booking/tlf system.

Anbefalles ikke!!!

Klinikk: Bekkestua Private Spesialistlegesenter Skrevet

Har ikke noe positivt å si basert på mine opplevelser her. Noen hovedpunkter:
- Mangler empati, synes at pasientene er treige og er uhøfflig til ansatte
- Respekterer ikke enhver persons tid (regne med at hvert enkelt besøk vil ta 2-3 timer)
- Dårlig bookingsystem (totalt manuelt via resepsjonist)

Går ikke tilbake dit.

Uhyggelig opplevelse hos Dr Nerheim

Klinikk: KOSMOP Olav-Øistein Nerheim Skrevet

Dette er en lege jeg ikke anbefaler til noen. I dag var jeg der for å sjekke et sår i nesen som endelig hadde grodd, han river tak i nesa med tangen (han er veldig rask og hardhent i alt han gjør) tittet inn i nesa, og der fant han en liten byll av noe slag og sa at vi måtte snitte opp inni nesen og ta prøver av det. Jeg fikk beskjed om at jeg måtte komme tilbake 08.00 (hadde time 06.50) og at jeg måtte sitte der og vente til han hadde tid, og at det var 12 andre pasienter foran meg, når jeg forklarer på at jeg skal på jobb og ikke har den muligheten til å vente utover dagen, men kommer med masse andre forslag, blir jeg skjelt ut og kastet mot meg at jeg ikke kunne komme forran i køen og prioritere meg bare fordi det var vanskelig å finne time til meg (jeg hadde kommet med mangle muligheter her, men han vare bare vanskelig og vrang). Jeg ble skjelt ut uten grunn og når jeg da velger å gå fordi jeg blir skjelt ut med høy stemmebruk av han, roper han etter meg at jeg måtte betale for meg, flaks for meg at jeg hadde frikort. Denne legen skal jeg aldri tilbake til og anbefaler aldri han til noen. Værste legeopplevelsen noensinne. Også når man faktisk har fått en time hos han har jeg blitt sittende flere ganger i over 40 minutter og vente, fordi det er så mange pasienter der som han tydeligvis ber vente dagen lang.