Olav-Øistein Nerheim

Øre-, nese-, halssykdommer

Autorisasjon (1988)

Olav-Øistein Nerheim er øre-nese-hals-lege i Bærum

Siste vurderinger av Olav-Øistein Nerheim

Svært dyktig lege men umulig å få kontakt

Klinikk: Bekkestua Private Spesialistlegesenter Skrevet

Vi er svært fornøyd med legen når man endelig komemr dit. Det er helt umulig å komme i kontakt med legekontoret. Et tips til de er å legge inn telefonsvar om stengt kontor når det er ferie ol. Blir bare stående i kø.

Trygg og kunnskapsrik lege

Klinikk: Bekkestua Private Spesialistlegesenter Skrevet

En særdeles kunnskapsrik og trygg lege som virkelig ser og hører pasienten. Veldig god kommunikator som legger merke til de ulike behov pasienten har. Gir Nerheim mine beste anbefalinger.

Velg en annen lege!

Klinikk: Bekkestua Private Spesialistlegesenter Skrevet

Generelt en svært dårlig opplevelse! Umulig å komme i kontakt med da telefonsystemet legger på etter innlest melding, eller det er lang ventetid på telefon. Ikke mye hjelp å få selvom man kommer gjennom. Må vente tre måneder på ny time da jeg var syk dagen jeg hadde time. Ville gjerne at dr Nerheim kunne ta konsultasjonen over telefon da jeg ikke så det som nødvendig å komme inn, men han gjorde visst ikke konsultasjoner over telefon. Kommer ikke tilbake hit.

Kan bare slutte meg til det som er skrevet av de fleste andre her

Klinikk: Bekkestua Private Spesialistlegesenter Skrevet

Forsøkt å ringe 2 ganger i dag. Første gang ga jeg opp, og den andre tok det 18 minutter før jeg slapp gjennom køen. Heller ikke veldig behjelpelig eller serviceinnstilt til tross for at jeg er pasient der fra før.

Har du mengder av tid til overs -forsøk å få kontakt med lege Nerheim

Klinikk: Bekkestua Private Spesialistlegesenter Skrevet

Det tar alltid mer enn 15 minutter for å få svar på telefonen. Når man endelig får time må man sitte og vente langt over avtalt tidspunkt. Jeg har flere ganger gitt opp å få kontakt. Flink og effektiv når man først er der, men oppleves litt røff og nedlatende.