Ole Kjeka

Øyelege

Øyesykdommer

Autorisasjon (1994)

Bergen Øyelegesenter Telefonnummer55 21 05 0055 21 05 ...
Valkendorfsgaten 5 5012 Bergen
Ole Kjeka er øyelege i Bergen

Siste vurderinger av Ole Kjeka

Overlegen,undervurderende og kald

Klinikk: Bergen Øyelegesenter Skrevet

Mitt helhetlige inntrykk av Dr. Kjeka, er at han ikke ser HELE mennesket. Dette er absolutt essensielt viktig for en LEGE!! Han gir inntrykk til å være overlegen, og kald. Jeg merket overhodet ingen empati, eller medlidenhet hos denne legen. Forklarte ikke nøye hva han gjorde, noe som gjorde det ubehagelig for meg.Han så meg ikke i øynene engang,mens han snakket til meg. Ved spørsmål om andre ting, ble min mening totalt nedvurdert. Han snakket til meg på en nedlatende måte. Tok seg ingen tid til å høre på hva jeg hadde å si, eller å se på meg når jeg snakket.. Alt i alt, følte jeg at dette var en særledes dårlig opplevelse!!!

Rolig

Klinikk: Bergen Øyelegesenter Skrevet

Effektiv og dyktig. Men kan spare seg å betrakte en voksen pasient som om det er psykiske vansker å ha en vanskelig rygg - og mangle samsyn. Laseroperasjon på 5 min varsel er sikkert øyelegens hverdag, det er ikke min.

Kunnskapsrik

Klinikk: Bergen Øyelegesenter Skrevet

Jeg ble godt ivaretatt av Dr. Kjeka og de andre ansatte jeg hadde kontakt med,både ved konsultasjonene og under operasjonen. Jeg følte meg veldig betrygget i deres "varetekt". Informasjonen jeg fikk før/under og etter operasjonen var meget god.
Dr Kjeka opplevde jeg som en behagelig lege med mye kunnskap og stoisk ro.
Det har vært imøtekommende og hyggelige sekretærer når jeg har tatt kontakt pr telefon.
Jeg vil ikke tvile på å anbefale senteret og de ansatte til andre.