Ole Kristian Vatne

Ole Kristian Vatne

Øyesykdommer

1995

Ole Kristian Vatne Telefonnummer33 12 59 7033 12 59 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Gloppeskogen 24 3260 Larvik
Ole Kristian Vatne er øyelege i Larvik

Siste vurderinger av Ole Kristian Vatne

Helt fantastisk!

Klinikk: Ole Kristian Vatne Skrevet

Har vært hos Vatne i flere år, første gang etter henvisning fra fastlege. Han er svært hyggelig, rolig og lytter til det en har å si. Her føler jeg meg virkelig godt ivaretatt!

Ryddig og rolig lege

Klinikk: Ole Kristian Vatne Skrevet

God tone på kontoret, gode råd og tips. Faglig oppdatert, honnorar som forventet. Har benyttet denne lege gjennom flere år. Anbefales.

Veldig fornøyd med denne legen!

Klinikk: Ole Kristian Vatne Skrevet

Trygg og fin lege som tar pasienten på alvor! Har fått den hjelpen jeg trenger. Hyggelig kontor med god atmosfære!

Verste legen jeg har vært borti som ikke tar pasienten alvorlig

Klinikk: Ole Kristian Vatne Skrevet

Etter henvisning fra fastlege etter diverse alvorlige synsplager ble jeg henvist Dr. Vatne. Fikk brev tilbake om timeavtale 9 måneder frem i tid. Etter andre purring fra fastlege hørte vi ingenting fra Dr. Vatne. Ringte kontoret noen uker senere og fikk tilsvar om at Dr. Vatne hadde proppfull venteliste og dette måtte man regne med. Ved intense øye smerter og alvorlige Øye-symptomer kontaktet jeg den lokale legevakten. Der anbefalte ansvarlig lege øyeblikkelig hjelp og senest innen en dag. Ved oppmøte hos Dr. Vatne leverte jeg henvisning og Dr. Vatne mottok meg med en 3 minutters samtale og beskjed om å kontakte optiker for videre hjelp. Han ønsket meg ikke velkommen og oppførte seg svært uprofesjonelt og gikk sin vei etter en kort samtale. Denne legen er ikke å anbefale og frustrerende og måtte gå gjennom dette.