Ørnulf Stang

Ørnulf Stang er øyelege i Ringerike

Siste vurderinger av Ørnulf Stang

Dyktig og hyggelig

Klinikk: Hønefoss Øyelegesenter Skrevet

Veldig hyggelig og dyktig øyelege, moderne klinikk med mye godt utstyr som alle de ansatte kan håndtere på en god måte. Har mye humor og selvironi, så det han er morsom om er seg selv.

Grundig og empatisk

Klinikk: Hønefoss Øyelegesenter Skrevet

Var i går 23 mars 2018 til kontroll hos Stang.Jeg er diabetiker og har kun ett friskt øye og var veldig engstelig da jeg ankom han klinikk siden jeg har merket forandringer på det friske øyet.
Jeg ble møtt av en sekretær som raskt forstod at jeg var nervøs for hva som kunne dukke opp som resultat og sekretæren gikk veldig grundig gjennom alt hun foretok av tester før jeg slapp inn til Stang selv .Han er en svært dyktig lege og var grundig og fortalte masse om lignende tilfeller på en litt humoristisk måte .At han var 1 time forsinket var verdt det, har vært til øyelege før men dette kontoret et det beste .Han lytter og forklarer tålmodig alt hva man spør om , Terningkast 6 som konklusjon 👍👍

Flink, morsom og kronisk forsinket og kronisk i godt humør

Klinikk: Hønefoss Øyelegesenter Skrevet

Går fast hos ham en gang i året pga trykk i øynene. Han er alltid forsinket, men kanskje hvis man får time tidlig en morgen så hjelper det litt. Alltid blid og hyggelig, snakker gjerne om alt mulig og fremstår for meg som en meget kunnskapsrik, artig fyr. Litt sånn 68er hippie type. En berikelse å bli kjent med ham. Personale er alltid meget travle, men superhyggelige og blide de også.

Hyggelig, alltid forsinket, og ikke så nøye.

Klinikk: Hønefoss Øyelegesenter Skrevet

Jeg har diabetes og går til årlige øyekontroller hos Ørnulf Stang.
Han er ALLTID forsinket. På det verste blir man ikke ropt opp før over 2 timer etter avtalt tid.
Men når man endelig kommer inn, har han alltid en morsom kommentar på lur. Han kan virke litt blærete - men egentlig er han bare blid, full av selvironi, og elsker å prate - helst om alt mulig annet enn øyehelse. - Derfor forsinkelsen. - Fordelen er at han får meg som pasient til å slappe av.
Jeg føler ofte at undersøkelsene er veldig enkle og lite grundige. Noen ganger tar han bare en lynrask synstest. Ingen spørsmål om jeg opplever noen problemer med øynene. Men det tas bilder av øynene, og forhåpentligvis kan man se tendenser til senskader av diabetes der...

Grundig og tillitsvekkende

Klinikk: Hønefoss Øyelegesenter Skrevet

Grundig øyelege som tar seg god tid til pasientene. I tillegg er han glad i å prate, noe som går ut over pasientene på venteværelse.
Henviser videre ved behov.
Anbefales gjerne, men sett av dagen.