Ørnulf Stang

Ørnulf Stang er øyelege i Ringerike

Siste vurderinger av Ørnulf Stang

Forferdelig!

Klinikk: Hønefoss Øyelegesenter Skrevet

Skulle ha underskrift fra papir fra helfo til forsikringselskapet noe han nektet og gjøre skreiv heller ut epikrisen min jeg måtte gi til arbeidsiver pga arbeidsskade der sto det også hvilket medisiner jeg gikk på

En kompetent lege med terapeutisk sinnelag

Klinikk: Hønefoss Øyelegesenter Skrevet

En konsultasjon hos Ørnulf Stang er helbredende i seg selv. Han er faglig svært dyktig, og synet mitt får en optimistisk prognose sim fungerer godt. Og uansett hvilke plager jeg måtte ha i tillegg til min øyesykdom føler jeg meg mye bedre etterpå, fordi jeg blir respektert, verdsatt og lyttet til. I pandemien har han og de andre svært hyggelige medarbeiderne på kontoret laget et hyggelig men corona-tett smittevernsystem.

Meget dyktig øyelege som samtidig er hyggelig

Klinikk: Hønefoss Øyelegesenter Skrevet

Stang er en lege en lett får tillit til. Han er grundig og er alltid blid og hyggelig. Han forklarer hva han gjør under undersøkelsen. Det samme gjelder hans kontorpersonale. De er alle positive og hyggelige. Han ligger ofte etter skjemaet for dagen, og det blir lett lang ventetid på venteværelset. Jeg det som en konsekvens av at han er menneskelig og tar seg tid til å snakke med pasientene og da får en akseptere det.

Dyktig og hyggelig

Klinikk: Hønefoss Øyelegesenter Skrevet

Veldig hyggelig og dyktig øyelege, moderne klinikk med mye godt utstyr som alle de ansatte kan håndtere på en god måte. Har mye humor og selvironi, så det han er morsom om er seg selv.

Grundig og empatisk

Klinikk: Hønefoss Øyelegesenter Skrevet

Var i går 23 mars 2018 til kontroll hos Stang.Jeg er diabetiker og har kun ett friskt øye og var veldig engstelig da jeg ankom han klinikk siden jeg har merket forandringer på det friske øyet.
Jeg ble møtt av en sekretær som raskt forstod at jeg var nervøs for hva som kunne dukke opp som resultat og sekretæren gikk veldig grundig gjennom alt hun foretok av tester før jeg slapp inn til Stang selv .Han er en svært dyktig lege og var grundig og fortalte masse om lignende tilfeller på en litt humoristisk måte .At han var 1 time forsinket var verdt det, har vært til øyelege før men dette kontoret et det beste .Han lytter og forklarer tålmodig alt hva man spør om , Terningkast 6 som konklusjon 👍👍