Ørnulf Stang

Ørnulf Stang er øyelege i Ringerike

Siste vurderinger av Ørnulf Stang

Veldig bra

Klinikk: Hønefoss Øyelegesenter Skrevet

Meget bra ,svært fprnøyd på alle måter,føler meg godt ivaretatt.Stor hjelp for videre behandling.Lett tilgjenglighet,bra mulighet for parkering

Timebestilling

Klinikk: Hønefoss Øyelegesenter Skrevet

Det burde være mulig å bestille time på nett, omtrent umulig å komme frem på tlf :-('
Får ikke engang stå i tlf kø. blir automatisk brutt

Forferdelig!

Klinikk: Hønefoss Øyelegesenter Skrevet

Skulle ha underskrift fra papir fra helfo til forsikringselskapet noe han nektet og gjøre skreiv heller ut epikrisen min jeg måtte gi til arbeidsiver pga arbeidsskade der sto det også hvilket medisiner jeg gikk på

En kompetent lege med terapeutisk sinnelag

Klinikk: Hønefoss Øyelegesenter Skrevet

En konsultasjon hos Ørnulf Stang er helbredende i seg selv. Han er faglig svært dyktig, og synet mitt får en optimistisk prognose sim fungerer godt. Og uansett hvilke plager jeg måtte ha i tillegg til min øyesykdom føler jeg meg mye bedre etterpå, fordi jeg blir respektert, verdsatt og lyttet til. I pandemien har han og de andre svært hyggelige medarbeiderne på kontoret laget et hyggelig men corona-tett smittevernsystem.

Meget dyktig øyelege som samtidig er hyggelig

Klinikk: Hønefoss Øyelegesenter Skrevet

Stang er en lege en lett får tillit til. Han er grundig og er alltid blid og hyggelig. Han forklarer hva han gjør under undersøkelsen. Det samme gjelder hans kontorpersonale. De er alle positive og hyggelige. Han ligger ofte etter skjemaet for dagen, og det blir lett lang ventetid på venteværelset. Jeg det som en konsekvens av at han er menneskelig og tar seg tid til å snakke med pasientene og da får en akseptere det.