Oscar Løvdal

Øre-, nese-, halssykdommer

Autorisasjon (1982)

Oscar Løvdal er øre-nese-hals-lege i Oslo

Siste vurderinger av Oscar Løvdal

Trygg og tålmodig med engstelig barn

Klinikk: Oslo Øre Nese Hals Skrevet

Løvdahl hadde oppfølging med min datter fra hun var to år til hun var fem år. Vi følte oss veldig godt ivaretatt og datteren vår fikk god hjelp. Hun fikk etterhvert dren i begge ørene og dette ble fulgt opp. Han klarte etterhvert å gjøre vår datter trygg under undersøkelsene av ørene. Det var betryggende at legefellesskapet kunne ta seg av alt, også å sette i dren under narkose, da med en annen lege og anestesilege til stede. Jeg har anbefalt Løvdahl og legefellesskapet til andre.

Lite interessert i pasienten

Klinikk: Oslo Øre Nese Hals Skrevet

Virker som han er en faglig dyktig lege, men kommunikasjon med pasienten bar preg av legearroganse og lite vilje til å høre på hva pasienten har å si. Av den grunn ville jeg aldri gått til denne legen igjen. Jeg var en av de som leste den tidligere negative evalueringen nedenfor og ikke kunne tro at den kunne stemme. Bestilte derfor time hos Løvdal basert på de mer positive evalueringene. Dessverre endte jeg opp med en tilsvarende opplevelse, hvor jeg opplevde at jeg ikke ble hørt, følte meg nærmest kastet på dør før timen var ferdig og ble også snakket nedlatende til ute på venterommet på vei ut. Jeg synes man bør bli behandlet med respekt når man er hos legen, og min erfaring ble dessverre det motsatte.

Trygg hos Oscar Løvdal

Klinikk: Oslo Øre Nese Hals Skrevet

Jeg har vært hos Løvdal flere ganger med sønnen min. Han er rolig, roste gutten min og forklarte hva han skulle gjøre,slik at det ikke ble en overraskelse. Dette er en god egenskap,da en blir roligere av noen som prater enn stillhet.
Jeg har anbefalt han til en bekjent og anbefaler han på det sterkeste hvis noen ønsker en øre-nese-hals lege.

Behagelig person

Klinikk: Oslo Øre Nese Hals Skrevet

Jeg er en person som hater å oppsøke leger. Heldigvis opplevde jeg Løvdal som en behagelig lege som utførte kontroller profesjonellt i tillegg til å komme med gode anbefalinger til meg.

Flink lege

Klinikk: Oslo Øre Nese Hals Skrevet

Jeg var hos Løvdal i dag og fikk god hjelp av legen som behandlet min datter på 2,5 år.

Han var flik med barn, og forklarte hva han skulle gjøre.

Kjenner ikke igjen beskrivelsen av legen som "En skremmende opplevelse" fra 23.06.2016

Eneste negative er at det er vanskelig å nå dem på telefon, men svarte raskt på e-post.