Oscar Ohene Asante

Oscar Ohene Asante er øre-nese-hals-lege i Oslo

Siste vurderinger av Oscar Ohene Asante

Veldig fornøyd

Klinikk: Øst Helse Skrevet

Sjelsettende opplevelse. Klinikken tok Corona på alvor, følte meg veldig trygg ved ankomst. Audiograf og lege utviste stor faglighet, veldig fornøyd. I tillegg var de særdeles hyggelige. ANBEFALES.

Dyktig og grundig

Klinikk: Øst Helse Skrevet

Det er sjelden å møte en sånn lege. Han undersøkte sitt fagområde meget grundig. Det var flere diagnoser. Nesen skulle ha vært operert. Allergi. Han har sendt meg til ct for å få sjekket bihulene. Tatt test for søvnapne. Hørselstest. Dr Asante tar tak i alt som det er mulig å rette på. Han tar den enkelte pasient på alvor og gjør hva han kan for å hjelpe. Hvorfor har vi ikke flere leger som han?

Den beste ØNH-legen!

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Utrolig flink lege som lytter, forklarer, tar seg tid, og tar deg på alvor. Fikk endelig hjelp med kronisk bihulebetennelse.

Holistisk syn på kroppen

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Jeg var inne for en dott i øret som hadde vært der i nesten to år. På den tiden gikk jeg på relativt heftig blodtrykksmedisin.

Enden på visa var at to uker etter, så var blodtrykket normalt uten blodtrykksmedisin. :-) Ja, det er helt korrekt, det var ikke dotten i øret som var problemet. Alle menn i familien dør av hjerteinfarkt før de er 60 år gamle. Kanskje jeg lever noe lengre. Tiden vil vise, men jeg håper på det. Herregud, så herlig det er å ikke ha høyt blodtrykk! :-)

Empatisk og dyktig

Klinikk: Øst Helse Skrevet

Jeg tror aldri jeg har truffet en mer engasjert, empatisk og hyggelig lege. Asante tok seg god tid med å undersøke, forklare, bekrefte at problemet mitt er reelt og oppleves som veldig dyktig.