Oscar Ohene Asante

Aleris Frogner - Oslo

Øre-nese-halssykdommer

2005

Aleris Frogner - Oslo Telefonnummer22 54 10 0022 54 10 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Oscar Ohene Asante er øre-nese-hals-lege i Oslo

Siste vurderinger av Oscar Ohene Asante

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

Trygg, klar, tydelig, lytter, har humor, tar vare på pasienten og pårørende. Tenk om alle hadde vært som han!

Overfladisk og uprofesjonell

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

Måtte betale 2200 kr for en sjekk på 15 sek ( småbarn) og allergi prøver.Det kunne vi ha gjørt gratis hos fastlegen.Ikke engang en resept..anbefaling..tips...kun en smillende ansikt som ville samle så mange som mulig i timeboka.Da jeg ble litt forvirret og spurte om en mer grundig undersøkelse, forklarte han at det ikke var mulig å ha en ordentlig sjekk siden barnet er ganske urolig.Greit ! Da må du justere prisen i forhold til det du klarte å gjøre ! Men men...privat er privat...veldig skuffet .Hadde lyst til å betale uten komentar for en grundig sjekk og seriøs oppfølging.Det fikk vi ikke desverre! Anbefales ikke :((

Ærlig, rett frem og gir av seg selv

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

Har veldig god opplevelse av mine besøk hos han. Han tar deg på alvor, gir av seg selv og følger opp, eller gir deg den oppfølging/henvisning du trenger.

Den beste øre og halslegen jeg har hatt.

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

Fantastisk lege. Tar deg på alvor og følger opp. Veldig hyggelig. Følte meg ivaretatt. Ringte meg hjem for å høre hvordan jeg hadde det. Helt fantastisk. Han skal jeg fortsette å bruke.

Flink oppmerksom effektiv dyktig

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

Meget tillitsvekkende Grundige men effektiv god forklaring på utfordringene mine .