Øyvind Gallefoss

Generell kirurg og ortopedisk kirurg

• Generell kirurgi
  • Ortopedisk kirurgi
  • Ortopedisk kirurgi (gren)

Autorisasjon (1984)

Siste vurderinger av Øyvind Gallefoss

Godt ivaretatt

Klinikk: Ortopedisenteret Skrevet

Har bare godt å si om doktor Gallefoss og hans kollegaer. Nydelig resultat etter en hallux-valgus-operasjon. Doktoren var veldig dyktig og resultatet er blitt meget pent. Hans personale fortjener også en stor takk: omsorgsfulle og vennlige. Tusen takk til dere!

Overlegen og dårlig tid

Klinikk: Ortopedisenteret Skrevet

Gikk til Gallefoss for problemer med føtter, og etter å ha ventet over ett år ble jeg veldig skuffet over møte med legen. Jeg opplevde at Gallefoss sine mellommenneskelige evner som svært begrenset ettersom at han totalt ignorerte mine bekymringer. Jeg ble sendt ut med et ark over tøyeøvelser etter fem minutt.

Uinteressert og travel

Klinikk: Ortopedisenteret Skrevet

Dette var penger «ut av vinduet». Han var totalt uinteressert i å høre på meg. Brukte ca ett minutt på en overfladisk undersøkelse. Følte meg ikke sett, ivaretatt eller tatt alvorlig. Anbefales ikke.

Hastverk

Klinikk: Ortopedisenteret Skrevet

Var forsinket, og hade dårlig tid.. Brukte 3 minutter på min undersøkelse, og skjønte ikke hvorfor jeg kom.. Hadde ikke tid til å sjekke hvem som sendte min henvisning.. Fikk utdelt et ark med øvelser. Jeg er dypt skuffet.

Bra

Klinikk: Ortopedisenteret Skrevet

Jeg leste de negative omtalene her før jeg skulle til klinikken, og gruet meg litt, men hadde en veldig fin opplevelse. Tok litt tid før jeg fikk svar på henvisning, men etter at jeg ringte og purret ringte de meg uken etter, tok meg inn på førkonsultasjon uken etter og etter stengetid og operasjon to dager etter. Jeg er veldig redd nåler og stikk, men både Dr. Gallefoss og operasonssykepleieren var veldig flinke til å distrahere meg og snakke med meg under operasjon så det ble lettere å takle. Arret etterpå ble også veldig pent. Eneste jeg skulle ønske var at informasjonsflyten før og etter var litt bedre.