Øyvind Gallefoss

Generell kirurg og ortopedisk kirurg

• Generell kirurgi
  • Ortopedisk kirurgi
  • Ortopedisk kirurgi (gren)

Autorisasjon (1984)

Siste vurderinger av Øyvind Gallefoss

Veldig ivaretatt og endelig tatt på alvor

Klinikk: Ortopedisenteret Skrevet

Jeg har vært uendelige ganger hos fastlege samt vært henvist andre steder uten å bli tatt på alvor i over 15 år. Måtte vente 1,5 nesten 2 år før time hos Gallefoss. Her ble jeg tatt på alvor og ivaretatt fra første stund. Han er kanskje rask, men jeg opplever det som effektivt og ikke ignorant. Jeg opplever tett og god oppfølging og at vi fortsetter sammen om det vi prøver ut ikke fungerer. Er nå på 2 operasjon og kan bare skryte av hans kirurgiske ferdigheter også! Anbefales sterkt!!

Styr unna

Klinikk: Ortopedisenteret Skrevet

Denne legen stiller ingen spørsmål og er svært lite opptatt av pasientene sine. Arrogant, usympatisk og utrolig lite pragmatisk og løsningsorientert. Han avbryter og hører ikke på pasienten i det hele tatt, ei heller undersøker han deg ut i fra hva du beskriver av plager! Over et halvt års ventetid på 5 minutters konsultasjon. Dette på bakgrunn av flere års plager. Styr unna!!!

Fornøyd

Klinikk: Ortopedisenteret Skrevet

Min erfaring er at både legen og assistenten var svært hyggelige og effektive. Jeg er livredd nåler og de tok det seriøst og avledet og tøyset. Jeg følte meg trygg og ivaretatt. Men jeg sitter også med inntrykk av at ingen av de søler med tiden sin. Kanskje derfor noen har gitt negativ omtale? Jeg er uansett fornøyd og ville gått hit igjen 👍

Veldig overfladisk. 14/12 2023

Klinikk: Ortopedisenteret Skrevet

Jeg ble henvist pga av en flassende stortå, også har jeg diabetes . Jeg trodde jeg skulle få en ordentlig undersøkelse. Jeg prøvde å fortelle hva mitt problem er, men føler meg fullstendig overkjørt . Jeg ble henvist av fastlegen min, og har venter ca 2 år på time. Var vel inne hos Gallefoss i 5 min. Behandling er gipsavtrykk av føttene og 1 par såler. Føler det hele helt latterlig. Timen ga meg ingenting. Han virket fjern og helt uinteresser. Tappet litt på føttene mine. Måtte stå på tærne , og det var hele undersøkelsen . Spurte om jeg fikk oppfølging pga diabetes. Det fikk jeg ikke svar på. Veldig synd ettersom jeg hadde håper på å få hjelp for mine plager.

Meget dreven kirurg

Klinikk: Ortopedisenteret Skrevet

Jeg har først og fremst erfaring med Dr.Gallefoss som kirurg. Det var et ekstremt nydelig og effektivt håndtverk fra begynnelse til slutt. Det virket faktisk ikke som han hadde gjort noe annet, og det har han vel strengt tatt heller ikke. Sykepleieren hans er også utrolig erfaren og dyktig. Begge er forresten også veldig trivelige. Så her er det bare å glede seg. Jeg ser noen negative kommentarer, men de fleste går ut på doktorens manglende tid. Ja, han er nok en svært travel mann. Men dette er topp vurdering fra meg.