Øyvind Skjekkeland

Øyesykdommer

Autorisasjon (2002)

Øyvind Skjekkeland er øyelege i Kristiansand

Siste vurderinger av Øyvind Skjekkeland

Dyktig og utrolig hjelpsom!

Klinikk: Skjekkeland Øyelegepraksis AS Skrevet

Jeg har i dag igjen vært hos øyelege Skjekkeland.
Han er utrolig rolig, dyktig, hjelpsom og hyggelig.
Da jeg startet hos han for ca.5 år siden var jeg der hvert 1/2 år. Nå går jeg en gang i året. Er det noe jeg lurer på innimellom kan jeg bare kontakte han/dem. Ellers slipper jeg å bestille øyelegetime, for jeg får ny time til neste gang hver gang jeg har vært hos han. Jeg bruker flere typer øyedråper og har aldri før følt meg så i varetatt. Han tar seg god tid og jeg kan stille spørsmål om det er noe jeg lurer på.

Liten tid til å høre på pasienten

Klinikk: Skjekkeland Øyelegepraksis AS Skrevet

Skuffende første møte med øyelege. Fikk lite mulighet til å stille spørsmål og når jeg endelig fikk stilt et spørsmål ble han arrogant og sa at jeg kunne forlate kontoret. Jeg spurte om noe så enkelt som en henvisning. Og helt greit at han ikke kan skrive den, men da må jeg ha en god forklaring på hvorfor han ikke vil. I tillegg tror jeg at jeg ikke har fått rett diagnose. Og dermed er jeg stygt redd for at behandlingen ikke virker. I det store og det hele et veldig ubehagelig første møte med øyelege

Utrolig dyktig, rolig, og hyggelig

Klinikk: Helsehuset Tangvall Skrevet

Jeg var hos han første gang i 2019, dyktigere og flinkere øyelege skal man lete lenge etter. Jeg har god erfaring siden jeg har bodd rundt om i Norge og brukt diverse øyeleger fra 1980 årene. Jeg ble sendt fra legevakta første gang til en lite hyggelig øyelege ...et annet sted. Neste gang på legevakta sa jeg nei til å gå til samme øyelege som sist og vakthavende legen anbefalte øyelegene i Søgne, så sånn havnet jeg her.. Skjekkeland overtok meg etter min forrige øyelege i Søgne og jeg anbefaler han 100%.