Pål Bjerga

Autorisasjon (1995)

Siste vurderinger av Pål Bjerga

Dårlig med kommunikasjon

Klinikk: Stavanger Spesialistsenter Skrevet

han virker ikke at han bryr seg om hva pasienten forteller. Gir ikke god informasjon og målet er bare å slutte timen, tror jeg. Jeg skal bytte lege så fort som mulig

Ukonsentrert og ikke lyttende

Klinikk: Pål Bjerga Skrevet

Får forskjellige forklaringer omtrent hver gang. Har store plager men iflg han er det en bagatell. Og med tanke på at det er jeg som lever med disse plagene hver dag er det jeg som avgjør om de er bagatellmessig eller ikke for meg. Får inntrykk av at hvis det ikke farlig så er det en bagatell for han, og da er det uvesentlig å behandle. Han lytter dårlig og virker ikke som han bryr seg om mennesket men kun diagnosen. Ikke greit for folk som faktisk kommer for å få hjelp av han. Her blir det bytte av øyelege. Ps. Smittevern hos enkelte er, iflg dem selv og ved selvsyn, ikke greit.

Trygg og kunnskapsrik. Flink til å kommunisere.

Klinikk: Pål Bjerga Skrevet

Jeg hadde en liten øyeoperasjon her. Ble veldig godt mottatt av lege og assistent. Opplevelsen føltes trygg og avslappende. Bjerga var flink å fortelle hva han gjorde,og hvor langt han var i prossessen. Dette føltes beroligende.

Er du ekstra følsom velg en annen.

Klinikk: Stavanger Spesialistsenter Skrevet

Ble henvist til ham av fastlege. Mitt første besøk til øyelege. Hvis man er av den ekstra følsomme typen er bedre med en annen øyelege. Han var ikke særlig imøtekommende. Han holdt på det å være bestemt, men det fungerte dårlig på meg. Jeg sku heller ønsket å ha fått henvisning til en mere tålmodig og vennlig øyelege. Men hvordan få det til liksom. Men han fant ut hva som kan ha feilet øyet. Det ska han ha.

Behov for en email adresse

Klinikk: Pål Bjerga Skrevet

Det der IKKE mulig å finne e-mail adressen til Pål Bjerga, der bør rettes opp.Legen og kontoret gir eller et profosjonelt inntryk.