Per Ivar Formo

Øre-, nese-, halssykdommer

Autorisasjon (1988)

Per Ivar Formo er øre-nese-hals-lege i Tønsberg

Siste vurderinger av Per Ivar Formo

Meget godt fornøyd - har fått et nytt liv

Klinikk: Tønsberg Øre Nese Hals Skrevet

Jeg er en voksen familiemann på 55 år som har bodd flere plasser i Norge og utlandet. Nå bor vi i Tønsberg.

Dette er første gang i mitt liv jeg skriver en vurdering av noen som helst, men nå mener jeg det kan være på sin plass.

Jeg har slitt med allergi i alle år, og tok min første vaksinasjonskur i ung alder. Det bidro ikke til bedring. Med økende alder har allergien blitt mer fremtredende og krevende, og til slutt tok jeg kontakt med Tønsberg ØNH for utredning. Jeg ble godt mottatt, lyttet til og utredet, og fullfører i disse dager et 3-årig behandlingsløp.

Jeg har fått en dramatisk bedre livssituasjon, har blitt svært godt behandlet av alle 3 ansatte på klinikken, og forlater Tønsberg ØNH med et godt minne og et bedre liv. Takk til Tønsberg ØNH!

Mine erfaringer er gode

Klinikk: Tønsberg Øre Nese Hals Skrevet

Som pasient har jeg full tillit til Per Ivar Formo, og han har hele tiden vært behagelig å samarbeide med. Jeg har ingen forslag til endringer, og regner med å fortsette hos ham fremover som avtalespesialist.

Vellykket behandling for pollenallergier

Klinikk: Tønsberg Øre Nese Hals Skrevet

Er nå ferdig med 3 års vaksineringsløp for pollenallergi (timotei og bjørk). Behandlingen har vært effektiv og gitt god effekt, og utført av flinke og trivelige folk

Hyggelig, imøtekommende, men litt distre/stresset grunnet mange pasienter antagelig.

Klinikk: Tønsberg Øre Nese Hals Skrevet

Første gang jeg var hos Dr.Formo må jeg si at jeg var litt skeptisk men valgte å gå inn med et åpent sinn. Det som jeg stusser på er den store variasjonen av tilbakemeldinger på legelisten. Noen skriver 1 stjerne og andre skriver 5. Min opplevelse var at han tok imot meg på kontoret vennlig og klar til å høre hva han kunne hjelpe meg med. Han var effektiv, noe jeg liker men det som er viktig og som mange leger kan bli flinkere på er å informere om alt de gjør, før undersøkelser. Det skaper tillitt og trygghet. Jeg fikk hjelp og henvisning til akkurat det jeg trengte og jeg oppfattet at han har meget god kompetanse i hans yrke, samtidig en innsikt i det psykiske og emosjonelle slik som angst ol. Det var veldig godt å bli sett og hørt og trodd for mine plager. Dr.Formo kunne jeg absolutt dratt til igjen.

Tillitsvekkende, effektiv og forklarende.

Klinikk: Tønsberg Øre Nese Hals Skrevet

Godt forberedt etter henvisning fra fastlegen. Behandlingen iverksatt raskt og effektivt. Godt resultat umiddelbart. Forklarte om årsak til problemet på en grei og forståelig måte.