Per Ivar Formo

Per Ivar Formo er øre-nese-hals-lege i Tønsberg

Siste vurderinger av Per Ivar Formo

Dyktig og informerende

Klinikk: Tønsberg Øre Nese Hals Skrevet

Ble tatt imot på en vennlig og høflig måte. Legen lyttet interessert på min tilbakemelding fra siste konsultasjon.
Fikk greie svar på spørsmål og gode råd for hva jeg burde gjøre fremover.

Dårlig

Klinikk: Tønsberg Øre Nese Hals Skrevet

"Ovenfra og ned" holdning og dårlig forberedt. Selv om myr dokumentasjon ble sendt inn før timen virket han både dårlig forberedt. Innsendte resultater og sykdomshistorikk ble bagatellisert.

Avbryter og lytter ikke

Klinikk: Tønsberg Øre Nese Hals Skrevet

Han kommuniserte utydelig, og da jeg skulle svare på spørsmål lyttet han ikke og avbrøt mange ganger. Han konkluderte før han egentlig hadde hele bildet av tilstanden. Følte meg ikke godt ivaretatt, mer til bry og at problemene mine ikke var egentlige problemer i følge han. Han fnøs da jeg fortalte om pustestans om nettene. Opplevdes tidvis frekk, og uinteressert i å hjelpe meg med mine mangeårige nese/bihuleproblemer. En ubehagelig opplevelse som endte i tårer og et ønske om aldri å gå dit igjen.

EN DYKTIG OG BEHAGELIG SPESIALIST

Klinikk: Tønsberg Øre Nese Hals Skrevet

En trygg og god opplevelse med en spesialist som tar seg tid til å lytte. Kan trygt anbefales.

Etter konsultasjon glemte jeg å betale, men på turen hjem fikk jeg en sms med beskjed om at jeg kunne betale med VIPPS. Genialt!

Arrogant

Klinikk: Tønsberg Øre Nese Hals Skrevet

Veldig arrogant og lite hyggelig. Ikke interresert i å høre på meg, og ikke så interessert i å hjelpe meg. Kommer aldri til å gå hit igjen.