Per Ivar Formo

Per Ivar Formo er øre-nese-hals-lege i Tønsberg

Siste vurderinger av Per Ivar Formo

Ubehagelig lege

Klinikk: Tønsberg Øre Nese Hals Skrevet

Spurte om jeg hørte bedre ved å løfte på ørene og om jeg hørte bedre da. Er dette normal undersøkelse. Virket helt fjern. Går ikke dit igjen

Profesjonell, dyktig og trygg

Klinikk: Tønsberg Øre Nese Hals Skrevet

Jeg har gått til Per Ivar Formo med ulike problemstillinger fra ca 2003 frem til i dag. Han har gjennomført to ulike inngrep på meg og mange undersøkelser. Formo er profesjonell og dyktig. Han er flink til å forklare hva som er feil og hva han anbefaler videre. Gjennomfører ubehagelige undersøkelser på en beroligende og trygg måte. Det er også hyggelig å komme til han siden han er blid og imøtekommende og tar seg tid til å høre på meg. Han er også en lege som annen spesialisthelsetjeneste anbefaler meg når det er behov for henvisning til ØNH. En lege jeg anbefaler på det høyeste.

Arrogant og lite tillitsvekkende

Klinikk: Tønsberg Øre Nese Hals Skrevet

Jeg følte meg deprimert etter legebesøket. Han snakket i munn på meg gjentatte ganger, var ikke interessert i å lytte til mine problemer. Brukte også hersketeknikk for å avslutte samtalen raskt.
Velg en annen lege!

Ubehagelig!!!

Klinikk: Tønsberg Øre Nese Hals Skrevet

Jeg opplevde det som ubehagelig å ha time hos Formo. Han var vag og lite interessert i å snakke om skaden/ plagene mine. Han ga meg ingen råd som var relevante og bagatelliserte grunnen til at jeg var hos han.

Jeg er som et stort spørsmålstegn etter denne undersøkelsen og er nødt til å kontakte fastlegen min for å se om han har fått mer informasjon som kan hjelpe meg.

Han behandlet meg som at jeg var et lite barn som ikke forstår noe.

Ikke besøk Formo for undersøkelse!!!

Hyggelig og imøtekommende!

Klinikk: Tønsberg Øre Nese Hals Skrevet

Jeg ble nå møtt av bare hyggelige mennesker, og legen var både hyggelig og presis med mine problemer! Han ønsket meg god sommer når vi var ferdige, og virket både hyggelig og imøtekommende med meg hvertfall.