Peter Ronald Lane

Peter Ronald Lane er øyelege i Bærum

Siste vurderinger av Peter Ronald Lane

Faglig sterk, behagelig spesialist

Klinikk: Bekkestua Øyelegesenter Skrevet

God evne til å lytte og forstå symptomer. Godt nettverk i det offentlige, og bidrar til rask behandlingstid.

Ikke egnet for barn

Klinikk: Bekkestua Øyelegesenter Skrevet

Legen er nok faglig dyktig men er ute av stand til å kommunisere med barn. Barna trenger veiledning og forståelse for å få et godt resultat. Dette har ikke legen fått med seg. Det er en veldig skarp og nedlatende tone som nå gjør at vårt barn skal absolutt ikke tilbake til den mannen.

Kunnskapsrik og nøye.

Klinikk: Bekkestua Øyelegesenter Skrevet

Dyktig og hyggelig lege som alltid gjør grundig undersøkelse av mine øyne. Jeg føler meg veldig trygg hos øyelege Peter Lane.

Fantastisk!

Klinikk: Bekkestua Øyelegesenter Skrevet

Jeg kontaktet doktor Lane etter et legevaktbesøk hvor legen trodde jeg hadde en alvorlig betennelse. Jeg ringte tidlig mandag morgen og fikk akuttime samme dag noen timer senere. Peter tok meg raskt inn mellom pasientene, og selv om jeg ikke hadde avtalt time på forhånd brukte han god tid på både synsundersøkelse og diverse andre undersøkelser. Grunnet mistanke om en nokså alvorlig diagnose ringte han sykehuset momentant, og sendte henvisning videre til MR. Jeg må ærlig innrømme at jeg sjeldent har opplevd like god service og ivaretakelse av en pasient. Her er du virkelig i trygge hender, hos en mann som kan faget sitt. Jeg tror muligens det er en del ventetid hos doktor Lane, men det er forståelig. Svært hyggelig kontordame også, med mye omsorg og et smil om munnen! Nei dette var virkelig et «hyggelig» besøk hos en veldig flink øyelege :-).

Fagelig dyktig og tillitsvekkende

Klinikk: Bekkestua Øyelegesenter Skrevet

Veldig fornøyd. Fikk laserbehandling for å få ned trykket i øynene for noen uker siden. Ingen komplikasjoner.

Fikk idag time akutt idag. Telefontiden var over, men de svarte raskt på e-mail. :-)