Siren M. Hægeland

Siren M. Hægeland er øre-nese-hals-lege i Sola

Siste vurderinger av Siren M. Hægeland

Helt super

Klinikk: Sola øre-nese-halsklinikk Skrevet

Siren er virkelig helt super, hun tok meg på alvor fra første stund, følte meg skikkelig ivaretatt og hun er utrolig hyggelig og grei :) Hun sjekket skikkelig, tok seg veldig god tid og virker aldri som om hun har det travelt med å få meg ut, men effektiv, hyggelig og behagelig :) sendte også til fastlegen ang hva sjekker fastlegen skulle ta og jeg fikk kjapt timer til oppfølgende kontroller hos Siren. Ventetiden er nok litt lang på å få komme inn til dem, men tror også det avhenger av "alvorlighetsgrad" av pasientens tilstand, men jeg fikk kjapt time da jeg satte meg på "ringelisten" ifht timer som plutselig blir ledige og når jeg først var "inne i systemet" så har jeg ikke ventet lenge på timer i det hele tatt. Hyggelige i resepsjonen er de også, så er meget fornøyd med alt :)

Siren er den beste legen jeg har hatt !

Siren M . Hægeland er den beste legen jeg har hatt ❤

Er kjempefornøyd med hvordan jeg blir tatt på alvor og at hun lytter og er oppriktig interessert i hva jeg har å si. Hun er en lege jeg snakker varmt om til andre og anbefaler henne på det sterkeste!

Helt ok

Klinikk: Sola øre-nese-halsklinikk Skrevet

Sønnen min hadde hatt 1-2 ørebetennelser pr. mnd. i lang tid når vi endelig kom inn til vurdering hos Siren. Måtte vente nesten et halvt år fra henvisning ble sendt til vi fikk time.

Hun lyttet til hva jeg sa, kikket i ørene til sønnen min og sa "Ja, da setter vi han opp til operasjon. Ikke vits å vente mer med dren her."
Hele undersøkelsen tok maks 5 min.

Kan gjerne framstå litt kort og "streng", men jeg synes hun var grei med gutten min, kunne gjerne vært litt mer barnevennlig og smilt litt mer, men jeg følte meg hvertfall hørt som mor.

Alt i alt en helt ok opplevelse.

Brysk, brå og lite vennlig

Klinikk: Sola øre-nese-halsklinikk Skrevet

Hadde hatt helt tett nese i flere år. Kom inn med store forhåpninger om hjelp etter LANG ventetid. Men, det ble nesten ikke foretatt noen undersøkelser, fikk nesten ikke komme til orde og legen begynte med å kalle meg for "hyper". Legen sa til og med at nesen IKKE var tett enda jeg ikke får puste gjennom nesen. Hadde en sterk følelse av ikke å bli tatt på alvor. Skal nå til annen Øre-nese-hals lege.

Brysk og lite hjelpsom

Klinikk: Sola øre-nese-halsklinikk Skrevet

Jeg har hatt øre-, nese-, halsproblemer siden barndommen. Kom til henne etter to år med smerter i ørene, nedsatt hørsel og grenerelle plager pga. ørene. Hun var brysk, hardhendt og det opplevdes ikke som jeg ble tatt på alvor. Jeg fikk beskjed om at det ikke var noe galt. Noe som er tydelig feil da jeg har de plagene jeg har. Jeg fikk til slutt bedre hjelp av min fastlege enn av henne!