Thom K Topstad

Plastikkirurg og øre-nese-hals-lege

• Plastikkirurgi
  • Øre-, nese-, halssykdommer

Autorisasjon (1985)

Eminent Kirurgi Telefonnummer990 95 200990 95 2 ...
Lauvåsen Hovedvei 1 4656 Hamresanden

Siste vurderinger av Thom K Topstad

Trygg, kunnskapsrik og erfaren

Klinikk: Eminent Kirurgi Skrevet

Jeg har hatt to ulike operasjoner hos dr. Thom Topstad. Brystforstørrelse for flere år siden, med flott resultat.
Nå i senere tid, Liposculpture med Body-Jet-metoden, av legger, innside knær, innside lår, samt utside lår.
Det ble et fantastisk flott resultat også etter Liposculpture-operasjonen.
Endelig har jeg fått kroppsfasongen jeg har drømt om i veldig mange år.
Jeg følte meg svært godt ivaretatt av dr. Topstad, både før og etter operasjonene, samt av teamet hans, på operasjonsdagen.
Thom Topstad er en svært dyktig kirurg, han har lang, bred og solid erfaring.
I konsultasjonen på forhånd, gjorde han en grundig vurdering, og gav meg utfyllende informasjon.
Alle ansatte ved klinikken er svært dyktige, hyggelige og profesjonelle, noe som gjorde hele opplevelsen trygg og god.
Jeg anbefaler Eminent Kirurgi på det varmeste.

Fantastisk dyktig plastikkirurg og supre resultater.

Klinikk: Eminent Kirurgi Skrevet

Har hatt 3 ulike plastiske operasjoner (fettsuging mage, øyelokkoperasjon og fjerning av dobbelthake). Jeg har alltid hvilepuls når jeg legger meg på operasjonsbordet med Thom Topstad som ansvarlig kirurg. Med solid og nøyaktig vurdering før operasjonen, detalj-beskrivelse av hva som skal skje under operasjonen, og solid oppfølging etter operasjonen, kjenner jeg på høy tillit og en ro i kropp og sjel - Jeg er i de aller beste hender! Resultatene til Thom er helt AMAZING og har for min del vært udelt positive. Det har gitt meg høy selvtillit og god mental balanse. Første operasjon for 10 år siden, de to siste nå i begynnelsen av februar 2023. Resultatene er forbløffende gode, nesten helt magisk! Jeg er ydmyk og meget takknemlig til teamet hos Eminent Kirurgi med Thom Topstad i spissen!

TUSEN TAKK TIL DEG OG TEAMET DITT THOM!! JEG ANBEFALER THOM TOPSTAD TIL ALLE I MINE OMGIVELSER OG OMGANGSKRETS!!

Styr unna

Klinikk: Eminent Kirurgi Skrevet

Jeg vil virkelig ikke anbefale Thom. Veldig hyggelig før operasjon, men vil ikke ta klage seriøst.. Skikkelig dårlig resultat!!

Veldig fornøyd

Klinikk: Eminent Kirurgi Skrevet

Tok brystløft med kun lokalbedøvelse. Følte meg veldig trygg hele tiden! Veldig fornøyd med resultatet. God oppfølging fikk jeg og☺️

Anbefales

Klinikk: Eminent Kirurgi Skrevet

Tydelig erfaren kirurg, anbefalingene i forkant og operasjonen førte til topp resultat!

Resten av teamet på klinikken var også utrolig dyktige og gjorde opplevelsen trygg. Stor tommel opp!