Profilbilde

Thomas Nyheim

Profilbilde
Aareknuter.no | Hygeia helsesenter, Åreknuteklinikkene Oslo, Privathospitalet Fana Medisinske Senter

Dr. Thomas Nyheim er spesialist innen generell kirurgi og kar kirurgi siden 2006. Han jobber til daglig som overlege ved Oslo Universitetssykehus, Ullevål og opererer åreknuter ved flere private klinikker både i Norge og Sverige.

www.aareknuter.no er en del av Hygeia helse og kosmetiske senter som eies av ekteparet Thomas og Stine Nyheim på Høvik i Bærum. Vi er spesialisert i utredning og behandling av alle typer åreknuter - fra spindelvevsårer til store åreknuter. Begge har lang erfaring.

Med sin solide erfaring innen åreknutebehandling er han en ettertraktet karkirurg både i privat og offentlig sektor.

Arbeider som overlege på Karavdelingen siden 2006, Oslo universitetssykehus.

Lang erfaring med ultralyd utredning og minimalt invasiv behandling av åreknuter: laser, steam, radiofrekvens behandling av åreknuter (siden 2004).

Operert flere tusen åreknute pasienter de siste 10 årene med gode resultater. Opererer mellom 400-600 pasienter per år for åreknuter.

Alle forundersøkelser gjøres med ultralyd så behandlingen kan skreddersys for dine åreknuter med den meste effektive, varige og skånsomme metoden.

Ønsker du time hos Dr Thomas Nyheim: www.aareknuter.no eller ring tel. 90752069.

• Generell kirurgi
  • Karkirurgi

Autorisasjon (1997)

Siste vurderinger av Thomas Nyheim

Behagelig og fantastisk lege

Klinikk: Privathospitalet Fana Medisinske Senter Skrevet

Ble operert på Fana medisinske senter for å fjerne åreknuter. Ble ønsket velkommen av Thomas . En meget behagelig og imøtekommende lege .
Meget god stemning under operasjonen. Helt tydelig at pleier og lege samarbeidet meget god sammen. Denne legen anbefales på det sterkeste.

Dyktig lege

Klinikk: Åreknuteklinikkene Oslo Skrevet

Thomas er en erfaren lege og du kan føle deg trygg hos han. Fikk skumbehandling fordi jeg tidligere er operert. Fornøyd med resultatet.

Bedre blir det ikke!

Klinikk: Privathospitalet Fana Medisinske Senter Skrevet

Jeg er så takknemlig for at jeg fikk komme til med mitt åreknuteproblem hos en lege på Dr Nyheims nivå! At han er utrolig dyktig faglig er én ting. Men å møte en som viser en sånn godhet og respekt for pasientene, er ikke noe man kan ta for gitt. Tusen takk ! Det gjorde meg veldig godt. Jeg anbefaler Thomas Nyheim på det varmeste.

Kunnskapsrik og trygg i jobben.

Klinikk: Privathospitalet Fana Medisinske Senter Skrevet

Følte meg godt i ivaretatt fra første stund. Dyktig kirurg som opererte begge bena mine for varicer med svært godt resultat. Er særdeles fornøyd, så Dr.Nyheim kan absolutt anbefales !
Dr.Nyheim og klinikken var veldig fleksibel og imøtekommende ift.å finne opr.datoer som passet meg.

En virkelig god og trygg behandling

Klinikk: Åreknuteklinikkene Oslo Skrevet

Thomas får min beste anbefaling. På alle mulige måter en profesjonell, meget erfaren og trygg kirurg. Sjelden møter man en fagperson som både har de menneskelige kvalitetene, sterk faglighet og profesjonalitet i en og samme person. Han formidlet på en god måte prosessen underveis, forklarte kompliserte ting på en trygg og god måte og var ærlig. Rolig og profesjonell i sitt fag, meget erfaren men fortsatt med engasjement og glød.